مدیر شبکه مستند سیما به بیان توضیحاتی درباره سیاست‌های این شبکه برای جذب مخاطب بیشتر و پخش تولیدات جدید داخلی و خارجی پرداخت.
کد خبر: ۴۰۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 03 April 2017
سلیم غفوری درباره سیاست‌های شبکه مستند سیما در راستای جذب مخاطب بیشتر با توجه به تغییر فضای رسانه‌ای دنیا، اظهار کرد: در بحث شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با روی کار آمدن آقای علی‌عسکری در راس سازمان صداوسیما، معاونت فضای مجازی شکل گرفت که خیلی جدی در این زمینه فعالیت می‌کنند.طبعاً برنامه ریزی ما در شبکه مستند بر این پایه استوار است که مخاطب‌های این شبکه تلویزیونی را با تولید برنامه‌های جذاب و شاخص و تنوع موضوعی جدول پخش افزایش بدهیم.

مدیر شبکه مستند سیما ادامه داد: البته ما نیز در شبکه مستند نیم نگاهی به شبکه‌های اجتماعی داریم. در این راستا تقریباً تمام برنامه‌های شبکه را روی وب‌سایت منتشر می‌کنیم، در بعضی از شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داریم، از بستر شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها استفاده می‌کنیم و سایت شبکه مستند را مرتب بروزرسانی می‌کنیم به طوری که الان سایت شبکه از سایت‌های پرمخاطب سیما محسوب می‌شود.

غفوری با بیان اینکه تلاش ما در شبکه مستند این است که جدول پخش متنوعی داشته باشیم، گفت: به عنوان مثال تلاش می‌کنیم موضوعات اجتماعی که در شبکه‌های به آنها پرداخته می‌شود، چالش‌زا هستند و برای مخاطبان تبدیل به یک دغدغه و سوال جدی شده است، از بخش‌های مهم جدول پخش شبکه باشد، اما طبعاً تولید برخی از آثار با این موضوعات نیاز به زمان دارد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش می‌شود تا مستندهای به‌روز داخلی و خارجی از شبکه مستند پخش شود، یادآور شد: تلاش ما این است که مستندهای به‌روز پخش کنیم. به عنوان مثال بسیاری از آثاری که قرار است در بخش مستندهای سیاسی و اجتماعی که به موضوعات و تحولات خارج از کشور می‌پردازد، پخش کنیم، تولید سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اروپا و آمریکا هستند. همچینن مستندهایی که به تحولات منطقه می‌پردازد را در دستور پخش قرار داده‌ایم. اما هنوز نمی‌توانیم ادعا کنیم که یک شبکه با واکنش سریع هستم. کمی زمان می‌برد تا بتوانیم به این مرحله برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار