کد خبر: ۴۰۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 01 April 2017

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل وضعیت جوی مناطق گردشگری شاخص استان در روز طبیعت را اعلام کرد.

علی دولتی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی  نشان می‌دهد در جاده ساحلی رود ارس،  دریاچه کشت و صنعت مغان و بازارچه مرزی بیله سوار کاهش دما و بارش باران تجربه شود.

وی افزود: در دریاچه گیلارو و منطقه موران گرمی در برخی ساعات بارش باران و هوای مه آلود و در خیاوچای، پارک جنگلی و پل معلق مشگین شهر هوای سرد و بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان تأکید کرد: در دامنه‌های سبلان، آلوارس، آبشار گورگور، قوتور سویی، شابیل، قینرچه و شیروان دره سی نیز هوای سرد و بارش برف پیش‌بینی شده است.

دولتی مهر وضعیت جوی منطقه گردشگری سردابه، ویله دره و سرعین را ابری همراه با بارش باران و برف عنوان و اضافه کرد: در مراتع، جنگل‌ها و اطراف تونل آستارا نیز کاهش دما و بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در منطقه ونه بین، حیران و آستارا هوای مه آلود و بارانی انتظار می‌رود، ادامه داد: در منطقه گردشگری بولاغلار نیر، سد یامچی، دریاچه شورابیل و دربند هیر نیز هوای مه آلود و ابری و در برخی ساعات بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان افزود: در دریاچه نئور، گردنه الماس، تفرجگاه اندبیل، ازناو خلخال و آبگرم گیوی نیز بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار