مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان از طرح توسعه محوطه غار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب بیشتر گردشگر خبر داد و افزود: متأسفانه شرکتی که قرار بود در این مجموعه سرمایه‌گذاری کند، نتوانست تضمین‌های مالی لازم را فراهم کند و ما به دنبال سرمایه‌گذار جدید هستیم.
کد خبر: ۴۰۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 30 March 2017
مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان گفت: در سال جدید با تمهیدات در نظر گرفته شده به ویژه در مسیر VIP غار علیصدر، گردشگران و مسافران برای دیدن این غار شگفت‌انگیز فقط 20 دقیقه انتظار می‌کشند.

به گزارش فارس، غار علی‌صدر به عنوان یکی از عجیب‌ترین و شگفت‌انگیز‌ترین غارهای جهان، بزرگترین غار آبی دنیاست که همه روزه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و بازدیدکنندگان این غار همیشه ماندن در صف‌های طولانی و صرف مدت زمان زیاد برای بازدید از این غار بوده و هست که با تهمیدات در نظر گرفته شده حداکثر زمان انتظار برای مسافرین در نوروز ۹۶ به 20 دقیقه تقلیل یافته است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان با بیان این مطلب گفت: در سال جدید با تمهیدات در نظر گرفته شده به ویژه در مسیر VIP گردشگران و مسافران که مشتاق بازدید از غار زیبای علی‌صدر هستند حداقل انتظار را خواهند کشید.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه این شرکت تمام تلاش خود را معطوف ساخته تا خدمات‌رسانی به مسافرین وضعیت بهتری نسبت سال‌های گذشته داشته باشد.


*انعقاد قرارداد با یک شرکت آلمانی برای نورپردازی داخلی غار

وی اظهار کرد: از ابتدای نوروز 96 تاکنون بیش از 30 هزار نفر از غار علی‌صدر بازدید کرده‌اند که با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده اکثریت آن‌ها از خدمات ارائه شده رضایت نسبی دارند.

یاری در ادامه بیان داشت: طی سال‌های گذشته کارهای شاخصی در راستای زیباسازی فضای داخل غار به ویژه بحث نورپردازی انجام شده و البته این کارها هم‌چنان ادامه دارد.

وی گفت: برای نورپردازی داخلی غار با یک شرکت آلمانی مذاکراتی صورت گرفته که برآورد هزینه صورت گرفته توسط این شرکت بالای 80 میلیارد ریال بوده و در صورتی که قرار باشد نورپردازی غار تغییر کند نیاز هست تا سازمان‌های متولی به کمک این شرکت بیایند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان از طرح توسعه محوطه غار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب بیشتر گردشگر خبر داد و افزود: متاسفانه شرکتی که قرار بود در این مجموعه سرمایه‌گذاری کند، نتوانست تضمین‌های مالی لازم را فراهم کند و ما به دنبال سرمایه‌گذار جدید هستیم.


*تبلیغات گردشگری به صورت متمرکز برای همدان یک نیاز جدی است

وی به تبلیغات غار علی‌صدر در استان‌های مختلف به ویژه استان‌های همجوار  اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه این تبلیغات توانسته فضای خوبی برای معرفی هر‌چه بیشتر غار فراهم کند.

یاری پرداختن به تبلیغات گردشگری به صورت متمرکز برای استان همدان را یک نیاز جدی دانست و اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه یک برنامه جامع وجود نداشته و باید به سمتی برویم که در بحث تبلیغات گردشگری برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم.

وی در پایان از همه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دعوت کرد تا بدون دغدغه و نگرانی از انتظار ماندن صف‌های طولانی به غار علی‌صدر آمده و لذت بازدید از این غار شگفت‌انگیز را از دست ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار