جاده های مازندران از امروز تا 14 فروردین محدودیت ترافیک دارد.
کد خبر: ۳۹۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 15 March 2017

 محدودیت های ترافیکی نوروزی از امروز در جاده های مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس پلیس راه مازندران گفت: با افزایش حجم سفر در تعطیلات نوروزی ،به منظور تسهیل در رفت و آمد و ایمنی خودروها، محدودیت های ترافیکی از امروز تا 14 فروردین 96 در جاده های این استان اعمال می شود.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه در این مدت تردد موتورسیکلت در جاده های مازندران ممنوع است افزود: تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور در جاده های استان و همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت 13 فروردین 96 در همه جاده های برون شهری ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه تردد تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است،تردد انواع وسایل نقلیه را از ساعت 15 تا 6 روز بعد، روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه را روزهای 4 و 11تا 14 فروردین 96 از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه اعلام کرد.
سرهنگ قدمی به ممنوعیت انواع تریلر در جاده هراز اشاره و خاطرنشان کرد:تردد انواع کامیون و کامیونت،از امروز تا 6 فروردین ساعت 12تا 2 بامداد و 10 تا 15 فروردین ساعت 8 تا 2 بامداد از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
رییس پلیس راه مازندران ، ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون در جاده سوادکوه را از ساعت 8 پنجشنبه 26 اسفند تا 2 بامداد 6 فروردین و همچنین از ساعت 8 پنجشنبه 10فروردین تا 15 فرودین ممنوع اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار