مردم بحرین در شب محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور در مناطق مختلف تظاهرات کردند.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 14 March 2017
 در حالی که رژیم آل خلیفه امروز (سه‌شنبه) را به عنوان زمان قرائت حکم در خصوص پرونده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین تعیین کرده است، بحرینی‌ها دوشنبه شب در اطراف منزل وی تظاهرات کردند. این در حالی است که منطقه الدراز، محل سکونت آیت‌الله قاسم توسط نیروهای آل خلیفه بسته شده است.

همچنین منطقه ابوصیبع در غرب پایتخت بحرین نیز در محکومیت رژیم حاکم این کشور شاهد تظاهرات بود.

مردم بحرین همچنین در منطقه «سار» که در نزدیکی منطقه الدراز، محل سکونت شیخ عیسی قاسم قرار دارد، تظاهرات کرده و تصاویر این روحانی عالی‌قدر را در دست داشتند.

مناطق کرزکان، بنی جمره، السنابس، المعامیر، ستره و الدیه نیز شاهد تظاهرات مردم بحرین بود.

دادگاه وابسته به رژیم آل خلیفه روز نهم اسفندماه رسیدگی به پرونده شیخ عیسی قاسم را به روز ۱۴ مارس (۲۴ اسفندماه) موکول کرد.

رژیم آل خلیفه پیش‌تر نیز بارها دادگاه محاکمه شیخ عیسی قاسم را به تعویق انداخته است. مقامات آل خلیفه از نحوه واکنش انقلابیون به محاکمه شیخ عیسی به شدت در هراس هستند.

همچنین علمای بحرین در بیانیه‌ای از مردم بحرین خواستند به مکان اقامت آیت‌الله عیسی قاسم بروند.

در این بیانیه آمده است، تکلیف در زمینه حمایت از دین، مذهب و کشور از طریق دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم مشخص است. هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست.

به موجب این بیانیه، مشخص است که ملت مقاوم بحرین در همه شرایط دشورا با توکل بر خداوند توانایی خود را به اثبات رسانده‌اند. ملت بزرگ بحرین مقابل نظام بزدل می‌خواهد وفاداری تو به رهبرت را به آزمایش بگذارد لذا از تمام مرد و زن خواسته شده در محل اقامت آیت‌الله حاضر باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار