رئیس پلیس راه استان محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کرمانشاه در ایام نوروز را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 13 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک  سرهنگ "فضل الله شیری"در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 96 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي و ارتقای ضريب ايمني آمد و شد در جاده هاي استان، از مورخ 95/12/25 الي مورخ 96/01/14 محدويت ها و ممنوعيت هاي ترافيکي نوروز اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد:عبور و مرور انواع موتورسيکلت در ايام اجراي طرح نوروزي 96 در بزرگراه هاي استان ممنوع است.

شیری تصریح کرد:در تمامي محورهاي برون شهري که در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيکي براي انواع تريلي و کاميون اعمال مي شود، عبور و مرور انواع کاميون و تانکر مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني هستند.

رییس پلیس راه استان ابراز داشت:تردد انواع تريلي ،کاميون و کاميونت در مورخ13فروردین کلیه محورهاي برون شهري استان ممنوع است.وتردد انواع تريلي و کاميون از ساعت 08:00 الي ساعت 24:00 تاريخ هاي 26 و 27 و 29 اسفند 95و همچنين تاريخ هاي 12 و14 فروردین ماه 96در محور اسلام آباد- پلدختر و بالعکس ممنوع است.

شیری اشاره ای نیز به محدودیت حمل و نقل محمولات ترافیکی داشت و گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راههای اصلی برون شهری از 
ساعت ۱۴  مورخ ۲۵ اسفند ۹۵  تا ساعت ۷ مورخ ۶ فروردین ۹۶ و همچنین از ساعت ۷  مورخ ۱۰ فروردین ۹۶ تا ساعت ۶ صبح مورخ ۱۵ فروردین ۹۶ ممنوع است، همچنین 
برای تاریخ های ۶ و ۷ و ۸ و ۹ فروردین ۹۶ صرفآً برای محمولات ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی حسب تشخصی مراجع صادرکننده، مجوز عبور محموله صادر می شود.

وی در خصوص محدودیت خودروهای ترانزیتی نیز گفت: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور و استان از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۶ اسفند 
۹۵  تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخ۶ فروردین ۹۶ و همچنین از ساعت ۷  مورخ ۱۱ فروردین ۹۶ الی ساعت:۰۰ مورخ ۱۴ فروردین ۹۶ ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال ۹۶ صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود.

وی از اعمال محدودیت های پیش بینی نشده نیز در طی این ایام خبر داد و گفت: در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استان به منظور کنترل و تنظیم عبور مرور وسایل نقلیه رئیس پلیس راه استان به صورت مقطعی به اطلاع رسانی لازم تصمیمات مقتض
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار