معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛
استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی در درجه اول، سیاست های کمیته امداد را با تمام وجود حمایت می کند زیرا این امر منجربه گسترش فرهنگ های خیرخواهانه می شود. معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی از پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد بازدید کرد و کمک نقدی استانداری را به نیازمندان تحت پوشش این نهاد اهداء کرد.
کد خبر: ۳۹۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید محمد حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جشن نیکوکاری که در روزهای پایانی سال توسط کمیته امداد برگزار می شود، اقدامی جاری در طی سال است و مردم در این اقدام مشارکت همگانی دارند .
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی ، اقدامات کمیته امداد در سطح استان را برای فرهنگ سازی و نشر امور خیرخواهانه موثر دانست و تصریح کرد: 90 درصد از رفاه اجتماعی در جهان توسط مردم تامین می شود در حالی که خوشبختانه این امر در کشور ما به خاطر روحیه اعتقادی و احساسات انسانی مردم انجام می شود و شاهد رشد و توسعه فرهنگ نیکوکاری هستیم .
حسینی، از کمیته امداد به عنوان نقش اول در فرهنگ سازی امور خیرخوانه و بسط و گسترش آن نام برد و خاطرنشان کرد: در اینکه نقش اول در امور خیرخواهانه را کمیته امداد دارد، شکی نیست، اما باید همه نهادها و سازمان ها برای کمک به سیاست های این نهاد پای کار باشند تا شاهد رشد فرهنگ نیکوکاری باشیم.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان از ایجاد مجمع خیران دانش آموزی در مدارس استان در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: برای این امر توانستیم جهت گیری های خوبی را داشته باشیم تا فرهنگ کارهای خیر را درون مدرسه و خانواده ها گسترش دهیم تا در نهایت شاهد نهادینه شدن و توسعه فرهنگ نیکوکاری باشیم.
وی از حمایت های مادی و معنوی استانداری خراسان رضوی به نفع کمیته امداد گفت و اظهار کرد: استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی در درجه اول، سیاست های کمیته امداد را با تمام وجود حمایت می کند زیرا این امر منجربه گسترش فرهنگ های خیرخواهانه می شود.
شایسته ذکر است: در این گفت و گو مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از حمایت های مادی و معنوی استانداری به عنوان مهمترین بخش کاری تقدیر کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار