رئیس پلیس راه استان گفت: به دنبال رویکردهای جامعه محور پلیس و استفاده از ظرفیت های مردمی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی، 70 دهیار در شهرستان سنقر آمادگی خود را برای همکاری با پلیس راه اعلام کردند.
کد خبر: ۳۹۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" افزود: این دهیاران با شرکت در کارگاه ساماندهی و آموزشی که با همکاری پلیس راه و راهداری استان و فرمانداری شهرستان سنقر برگزار شد، ضمن دریافت آموزشهایی در امور کنترل ترافیک، ایمنی راه و امداد و نجات جاده ای آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای طرح نوروزی پلیس راه اعلام کردند.

وی ادامه داد: این دهیاران با دریافت کارت شناسایی و حکم ماموریت می توانند به صورت رسمی و قانونی ولی داوطلبانه بعضی از خدمات ترافیکی ماموران پلیس راه را در غیاب آنان انجام دهند حتی آنان به عنوان راهوران محله می توانند از سوی پلیس راه و به عنوان یک عنصر پلیسی به رانندگان متخلف تذکرات و ارشاداتی را ارائه کنند و در صورت لزوم مداخله ماموران پلیس راه را خواستار شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد 350 نفر دهیار در سطح استان به عنوان راهور محله در روستای خود مشغول ارائه خدمات ترافیکی هستند و پلیس راه و راهداری استان از نظرات آنان در خصوص انضباط ترافیکی و ایمن سازی راههای روستایی بهره مند می شوند.

سرهنگ شیری در پایان از همه دهیاران سطح استان خواست در ایام تعطیلات نوروزی که تمایل مردم برای انجام سفرهای گردشگری و طبیعت گردی به سمت روستاها و مناطق بکر و کمتر شناخته شده افزایش می یابد برای ایمن سازی راه های دسترسی به روستاهای خود دست به کار شوند و اگر نقص یا کمبودی را در این زمینه احساس می کنند به پلیس راه استان گزارش دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار