به هر جهت آنچه که تاکنون از این همایش بیرون آمده است یکسری تصاویر برای رسانه هاست که چندان ربطی به محتوای علمی و دستاوردهای آن که باید جلسه داشته باشد ، ندارد!
کد خبر: ۳۹۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 10 March 2017
دومین همایش ملی توسعه ی پایدار استان در حالی دومین دور برگزاری خود را امروز به پایان رساند که از روز اول با قهر و انتقاد شروع شد و در پایان هم با نیامدن برخی سخنرانان روز دوم خود را تمام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  مهمترین محور رسانه ای این همایش رئیس دانشکده ی صنعت و معدن بود که از بی مهری و بی مسئولیتی ، مدیران و مدعوین کلان استانی به شدت ناراحت بود.
دکتر بهشاد که گویا یک تنه با این بی مهری ها جنگیده است ، با اشاره به مهمانان دعوت شده به این همایش بیان کرد: بسیاری از مهمانان  طی تماسی به آن ها اعلام شد که تشریف نیاورید چراکه قرار است اختشاش شود!
رئیس دانشکده صنعت ومعدن چرام اضافه کرد:بیش از 10نفر از مهمانان ما به خاطر همین تهدید نیامدند.چرا باید برای شهرستانی که قطب کشاورزی استان است،جرات آمدن مهمانان وجود نداشته باشد؟
 
 ارزیابی دومین همایش توسعه ملی پایدار در چرام

به استناد سخنان دکتر بهشاد باید گفت ، بسیار مایه ی تاسف است که همایشی که عناوینی مانند ملی و توسعه را یدک می کشد با چنین موضوعاتی دچار حاشیه شود. هر چند طی این دو روز بسیاری کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص سئوالات زیادی را مطرح می کردند و دلیل این همه ناهماهنگی و بی مهری مسئولین استانی را جویا بودند ، اما نه در این خصوص توضیحی داده شد و نه نتیجه ای مشخص از دستاورد های همایش بیان شد تا همایش دوم هم مانند همایش اول ، بدون اعلام دستاوردی خاص و مشخص به پایان برسد.
دکتر بهشاد در بخشی از سخنان خود به شدت از فرماندار چرام که گویا ، جلسه را در همان روز اول ترک کرد ، انتقاد کرد و گفت : همزمان با همایش توسعه ملی پایدار که از کشور و استان های همجوار مهمان داشتیم،آقای فرماندار جلسه ستاد سفر می گذارند؛شک نکنید این شهرستان با چنین فرمانداری یک درصد هم پیشرفت نخواهد کرد.
 
ارزیابی دومین همایش توسعه ملی پایدار در چرام 
 
به هر جهت آنچه که تاکنون از این همایش بیرون آمده است یکسری تصاویر برای رسانه هاست که چندان ربطی به محتوای علمی و دستاوردهای آن که باید جلسه داشته باشد ندارد! ضمن اینکه اتفاقات این دو روز سئوالاتی را در ذهن ایجاد می کند از جمله:
چرا از طرف معاونین استاندار کسی در این همایش نبود ؟ چرا همه ی مسئولین و نمایندگان استان ، حتی نماینده ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در گچساران برای افتتاح یک پروژه حاضر بودند ، اما در این همایش ملی که کلیت استان را در بر می گرفت حاضر نشدند؟ در سخنان دکتر بهشاد صحبت از تهدید به اغتشاش باعث عدم حضور مدعوین ، عنوان شده است ! یعنی نیروهای امنیتی تا این اندازه ضعیف شده اند که مسئولین دعوت شده از ترس اغتشاش به این همایش نیایند؟ و از همه مهمتر ترک جلسه توسط فرماندار شهرستان چرام است که مایه ی تعجب و حیرت است ! چرا فرماندار چرام در زمان برگزاری چنین همایشی ، جلسه ای که حتما فوریتی هم نداشته را به بعد از همایش موکول نکرده است ؟ و البته سئوالت دیگری که وجود دارد.....
شما مخاطبان عزیز هم می توانید در این خصوص اظهار نظر نمایید . ضمن اینکه چنانچه توضیحاتی از طرف مسئولین در این خصوص داده شود ، این سایت بدون از جانبداری حتما منتشر خواهد کرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
اصن این همایش نبود یه تریبون بود برا چند نفر که دیگران رو بکوبن...همایشی که اختتامیه نداره ..فقط دوتا از مقالات ارایه شد..این مسخره هست
آگاه رسانه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
چرا عدل هاشمی نبود؟ چرا استاندار برای افتتاح یک پروژه به گچساران رفت ولی نه خود و نه یکی از معاونینش نبودند؟ به نظر می رسد چرام دو باره به حاشیه می رود ضمن اینکه چند دستگی و تنش های بالا سیاسیون شهرستان هم در این وضعیت بی تاثیر نیست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
در ارتباط با این همایش چند نکته لازم است که بیان شود. 1-نفس همایش ونگاه علمی به توسعه کار خوب و ارزشمند ی است واما اینکه در استان ما جواب بده بحث جداگانه ای هست. 2-متاسفانه نگاه علمی براستان ما حاکم نیست وچون مسولین استانی براساس روابط سیاسی انتخاب شده اند اهمیت کار را درک نمی کنند. 3-بنده به عنوان یکی از مدعوین وقتی صحبت های فرماندار شهرستان چرام را در افتتاحیه گوش کردم جدا احساس خجالت کردم. ایشان هنوز همان حرفهای اوایل حضور در چرام را که در همه جلسات میزد اینجا هم تکرار می کرد. حرفهای ابتدایی و پیش پا افتاده .جدا مایه تاسف وتعجب بود. ایشان اصلا در وادی دیگری بود .به هر حال آفتاب آمد دلیل آفتاب 4-نماینده هم که تکلیفش مشخص هست. در همایش اول قولهای داد به هیچ کدام عمل نکرده وروبش نمیشد که بیاد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
اولا چندین همایش بی نتیجه تاکنون دراین دانشگاه برگزار شده ومسولین دیگر نباید این کار را میکرذن دوما وقتی میبینید مسولین بی تعهد وبی لیاقت تحمل وقتی برای توسعه وپیشرفت چرام صرف نمیکنند وشاید هم نخواهند صرف کنند چرا عدهای که هیچ از دستشان نمی اید دعوت میکنید وهزینهای صرف میکنید وصرفا یک جشن وتاکتیک پذیرایی چیزی عاید وحاصل نمیشود چنین اقدام میکنید وثالثا مدعووین هم عکس العملی در این خصوص نداشتند والا باید یک بیانه با صدا وموج بالا میفرستادید تا نادانان وغافلان وبی تدبیران می شنیدند ولااقل دق میکردند والا زیاد خودشان نمیشه که به چرام برسند در گزینش مدعوین هم معلوم نبود چطور چینش شده افراد تاثیر گذار شهرستان نبودند
محمد
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
جنا ب بهشاد تنها هدفی که داره از این همایش داره مطرح کردن خودشه . چه سودی این همایش برای چرام داره . دانشکده را پر کرده از اقوام خودش و هر کاری بخواد در این دانشکده میکنه . امروز از رئیس دانشگاه تقدیر کرد در حال که پارسال دنبال مدرک جمع کردن دنبال ایشون بود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار