همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت و نشاط در جامعه در اهواز به کار خود پایان داد
کد خبر: ۳۹۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 09 March 2017
در این همایش ، معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت : ورزش کردن و فعالیت جسمانی در سبک زندگی مردم کمرنگ شده است لذا برگزاری این همایش ها می تواند در اطلاع رسانی به شهروندان مفید باشد.

عبدالحمید احمدی با اشاره به اینکه اطلاع  از علوم مختلف ورزشی موجب کاهش کم تحرکی و استفاده از رژیم غذایی مناسب می شود، لذا انتظار می رود که توجه بیشتری این همایش ها شود افزود :  یکی از راه های تحقق جامعه سالم ورزش همگانی می باشد  و برای اینکه فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم نهادینه شود به عزم ملی نیاز داریم و شهرداری ها بهترین گزینه در تحقق این مهم هستند.

وی اظهارداشت : طبق تحقیقات آماری، سال ۹۴ میزان مشارکت مردمی در ورزش های همگانی ۱۰  درصد بود که این میزان در سال جاری به ۲۰ درصد افزایش یافت.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : با توجه به جایگاه و تأثیر مستقیم فعالیت های حرکتی و ورزش بر سلامت افراد از یک سو و لزوم ارتقاء سطح سلامتی زنان از طریق شرکت در فعالیت های ورزشی ازسوی دیگر و همچنین یافته های نوین علمی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی و اهمیت تغییر سبک زندگی موجب کاهش بیماری ها در سطح جامعه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار