رئیس پلیس راه استان گفت: آموزش و بسترسازی برای فرهنگ اجتماعی در ترافیک می تواند در پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی، آمار تلفات و زیان های مالی تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۳۸۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 05 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" عنوان کرد: جلسه آموزشی با رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری با حضور جمعی از رانندگان این ناوگان در سالن جلسات پلیس راه برگزار شد و سرهنگ "مراد حیدری" جانشین پلیس راه استان نکات لازم ارائه دادند.

این مقام انتظامی در ادامه در خصوص انضباط رانندگی در سفرهای برون شهری گفت: کاربران پیش از سفر از وضعیت ترافیکی جاده ها از طریق سایت راهور120.ir آگاه شوند، همچنین در طول سفر با مشاهده هرگونه مشکلات ترافیکی و رانندگی ناهنجار، متخلفان را به نزدیک ترین پاسگاه پلیس راه مستقر در جاده ها و راه های مواصلاتی و نیز پلیس 110 معرفی کنند.

سرهنگ شیری با اشاره به اینکه بستن کمربند ایمنی در طول سفرهای برون شهری برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است، تصریح کرد: رعایت حق تقدم و فاصله طولی و نیز هوشیاری کامل در جاده و حین رانندگی بسیار حائز اهمیت است، از سوی دیگر نباید هنگام رانندگی از تلفن همراه جهت مکالمه یا ارسال پیامک استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و بسترسازی برای فرهنگ اجتماعی در ترافیک می تواند در پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی، آمار تلفات و زیان های مالی تاثیرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار