مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:۱۴۷ مین جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه جاده بیستون - سنقر با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 14 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه سید رمضان هاشمی یافزود: واحد سی ان جی مجتمع خدماتی رفاهی بیستون نخستین جایگاه سی ان جی در غرب کشور است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و راه اندازی شده است.
سیدرمضان هاشمی با بیان اینکه این جایگاه روزانه ۱۵ هزار لیتر صرفه جویی در بنزین را به همراه خواهد داشت، افزود: با احتساب این جایگاه، تعداد جایگاه های سی ان جی استان به ۷۴ باب رسید.
وی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث این مجتمع ۴ میلیارد تومان بوده است که ۱,۵ میلیارد آن در واحد سی ان جی، یک میلیارد در بخش فرآورده های نفتی مایع، یک میلیارد در بخش معاینه فنی خودروها و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مجتمع خدمات رفاهی هزینه شده است.
این مجتمع خدماتی رفاهی، با حضور سلیمانی نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد
بر اساس این گزارش، مصرف سی ان جی در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۴۲میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۵۱ کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۰۶ کیلوگرم افزایش داشته که ۱۳ میلیون و  ۱۶۵ هزار و ۱۸۸ لیتر معادل آن صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار