بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 33 طرح عمرانی، خدماتی، راهسازی، آموزشی و عمران روستایی در سطح این بخش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸ 10 February 2017
عبدالطیف شیخ زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: این طرح ها شامل توسعه شبکه های برق روستایی، استخر ذخیره آب پیرسهراب، آسفالت راههای روستایی در عورکی، بندگاه، عورکی خدابخش، مدرسه سه کلاسه هوشمب، تولید قطعات بتنی و شست وشوی شن و ماسه است.
وی افزود: 20 طرح در زمینه زیرسازی، تسطیح و آسفالت معابر در سطح روستاها توسط دهیارها با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال انجام شده است.
وی تصریح کرد: در مجموع برای راه اندازی و افتتاح 33 طرح یاد شده 50 میلیارد و 189 میلیون ریال هزینه شده است.
بخشدار مرکزی چابهار گفت: همچنین 95 واحد مسکونی طرح مهر به متقاضیان تحویل شد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه مبارک فجر 110 طرح عمرانی، کشاورزی، راهسازی، شیلاتی، صنعتی، مسکن شهری، آموزشی و عمران روستایی با اعتبار 603 میلیارد و726 میلیون ریال در سطح مناطق شهری و روستایی چابهار بهره برداری شده است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهرکنارک متصل است.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار