جشنها و برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی به همت معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در حال اجراست
کد خبر: ۳۷۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 08 February 2017
امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برنامه هایی که از سوی این معاونت در شهر اهواز در حال اجراست گفت: بنا بر برنامه های از پیش تعیین شده هریک از مناطق ما در این دهه جشنی را با عنوان «شبهای پیروزی» برگزار می نمایند که تاکنون مناطق دو و چهار این جشن را در پارکهای 42 هکتاری و میثاق برگزار نموده اند و سایر مناطق نیز طی روزهای باقی مانده اقدام به برگزاری این جشن می کنند.

وی افزود: در جشنهای مذکور بخشهای مختلفی از جمله نمایش تئاتر، اجرای موسیقی، سخنرانی، مسابقه آموزش شهروندی و ... گنجانده شده است.

معاون شهردار اهواز در خصوص دیگر برنامه های این دهه گفت: به مناسبت دهه فجر جشنی شاد با اجرای نمایش طنز  و موسیقی به مدت 8 شب از 13 بهمن ماه در تالار مهتاب در حال برگزاری است که از پرسنل  شهرداری و خانواده های ایشان برای تماشای این جشن بزرگ دعوت شده است.

آهن جان افزود: از آنجایی که یکی از کارهای ما  برگزاری برنامه های مختلف در مدارس است امسال نیز در 22 مدرسه مجری طرح شهردار مدرسه جشنهایی را تدارک دیده ایم که همراه با مسابقات ورزشی در حال برگزاری هستند و هدایی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.در مدارس ابتدایی طرح شهردار خانواده نیز در مناطق یک ، دو و چهار جشنهایی برگزار می شود. طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده در هر یک از مناطق ذکر شده 10 مدرسه جشن انقلاب را در دهه فجر برگزار می نمایند.

وی گفت: در همین ایام سامانه های ورزشی متنوعی نیز در چهار منطقه از شهر اهواز برگزار می شود. مناطق یک ، سه ، چهار و هفت به مناسبت دهه فجر در روز های پنجشنبه و جمعه سامانه های نشاط ورزشی را در پارکها برگزار نموده اند.

آهن جان با دعوت از شهروندان برای حضور در راهپیمایی22 بهمن گفت: برای این روز نیز با برنامه ریزی صورت گرفته ، جشنواره ای تحت عنوان آدمکهای استکباری را داریم که علاقمندان می توانند در روز 22 بهمن در این جشنواره شرکت نمایند. همچنین سه گروه سرود صد نفری از دانش آموزان نیز در مسیر راهپیمایی به سرود خوانی خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: با به کارگیری تمامی امکانات تلاش میکنیم دهه فجر امسال را پرشور و باشکوه برگزار نمائیم.




منبع: تابناک
برچسب ها: امیر آهن جان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار