رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاها و مناطق محروم کلینیک سیار دندان‌پزشکی در منطقه محروم «سنای» استان بوشهر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 07 February 2017
مرادعلی فولادوند با بیان اینکه  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهربرای ارائه خدمات درمانی رایگان برنامه‌های ویژه‌ای تدوین کرده است اظهار داشت:  پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی با خدمت رسانی به مردم نیازمند و محروم،مشکلات درمانی  افراد نیازمند به ویژه روستائیان را برطرف می‌کنند.

وی، راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و ارائه خدمات رایگان درمانی را از جمله برنامه‌های این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: در این مراکز درمانی که در مناطق محروم امکانات و تجهیزات لازم تشخیصی و درمانی مستقر می‌شود خدمات درمانی و دارویی بطور کامل رایگان ارائه می‌‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 12 بیمارستان صحرایی در استان بوشهر تصریح کرد:  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر سیزدهمین بیمارستان صحرایی را در اوائل  اسفندماه امسال در تنگ ارم دشتستان راه‌اندازی می‌کند.

فولادوند از راه‌اندازی کلینیک سیار دندان‌پزشکی در روستای محروم «سنای» در شهرستان دشتی خبرداد و گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاها و مناطق محروم کلینیک سیار دندان‌پزشکی در روستای محروم «سنای» استان بوشهر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این کلینیک با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و کلینیک درمانی منطقه دوم دریایی سپاه راه‌اندازی شده است افزود: در این کلینیک از یونیت‌های سیار مشتمل بر تمام تجهیزات دندان‌پزشکی خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه کلینیک سیار دندان‌پزشکی  سنا  سه روز برپا است تصریح کرد: روزانه 9 پزشک و دستیار خدمات لازم به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

فولادوند تاکید کرد: بیماران در صورتی که نتوانند در این  کلینیک خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند به بیمارستان‌های مرکز استان بوشهر ارجاع داده می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار