با حرکت جهادی خیران
عملیات اجرایی نصب سوله سالن ورزشی روستای نودوز بخش بشاریات شهرستان آبیک اجرایی شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور علی رحمانی فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان عملیات اجرایی نصب سوله سالن ورزشی روستای نودوز بخش بشاریات شهرستان آبیک آغاز شد.

سالن ورزشی روستای نودوز با حرکت جهادی و همت چند تن از خیران در زمینی به مساحت 840 مترمربع با چهار میلیارد ریال احداث می‌شود.

با احداث این سالن ورزشی، مردم به ویژه جوانان روستاهای پیرامون نودوز مانند مامجین، گیل زور، شهرستان و شهرآباد از سالن ورزشی بهره‌مند شوند.

فرماندار آبیک در مراسم آغاز عملیات اجرایی نصب سوله سالن ورزشی روستای نودوز این شهرستان اظهار داشت: مردم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و جنگ تحمیلی را هم مدیریت کردند این در حالی است که طی 37 سال اخیر مردم همواره پای نظام بوده‌اند.

علی رحمانی افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند نسبت به رفع مشکلات اقدام کند و به کمک خیران نیازمند است.

وی ادامه داد: با احداث سالن ورزشی روستای نودوز، جوانان می‌توانند از این مکان ورزشی به نحو احسن ایفا کنند.

این مسؤول بیان کرد: مساعدت خیران در ساخت سالن ورزشی جز آثار ماتأخر آنان محسوب می‌شود و ثواب کار خیر برای آنان باقی می‌ماند.

به گزارش فارس، سالن ورزشی خیرساز روستای نوروز سومین پروژه خیرساز پس از احداث مدرسه و مسجد این روستا محسوب می‌شود و در واقع همگام با دولت، خیران به این روستا خدمات ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار