مدیرکل ورزش وجوانان لرستان"
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تبدیل خانه جوان شهرستان نورآباد به منزل شخصی خبر داد تا استاندا لرستان اعلام کند که خانه های جوان را به این اداره کل باز می گرداند.
کد خبر: ۳۷۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 06 February 2017

خانه های جوان لرستان که در راستای فعالیت در حوزه جوانان طراحی و احداث شده اند به نهادهای مختلفی واگذار شده بودند که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان این امر مطرح و تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه خانه های جوان که در راستای ساماندهی فعالیت های جوانان احداث شده بودند در اختیار فرمانداری ها نیستند، اظهار داشت: متاسفانه این خانه ها در اختیار افراد شخصی یا واحدهایی که مرتبط نیستند قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه خانه های جوان در همه شهرهای لرستان احداث شده اند، تصریح کرد: خانه جوانان شهر خرم آباد تحویل یک مرکز مشاوره ژنتیک شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان ادامه داد: خانه جوان شهر الشتر به شهرداری واگذار شده و در شهر نورآباد نیز این مکان تبدیل به خانه شخصی یکی از افراد شده است.

عزیزپور ادامه داد: درخواست داریم این خانه ها با توجه به هدفی که در ساخت آنها وجود داشته به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شوند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان باید برای خانه های جوان برنامه ارائه دهد، گفت: جلسه ای با فرمانداران خواهیم گذاشت و این خانه ها را به شما برمی گردانیم مشروط بر اینکه برای فعالیت در آنها برنامه داشته باشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار