رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس گفت :به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 16 خانواده مددجوی کمیته امداد شهرستان سلماس صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۳۷۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 03 February 2017
تابناک آذربایجان غربی : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس گفت :به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 16 خانواده مددجوی کمیته امداد شهرستان سلماس صاحب خانه شدند.

اروج نیکخوی  در گفت و گو با خبرنگار تابناک آذربایحان غربی  افزود:در سومین روز از ایام الله ده فجر با حضور  مسئولان شهرستان سلماس، به 16 خانواده مددجوی کمیته امداد سلماس 16 واحدمسکن مدد جویی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است و یکی از برنامه های شاخص آن تامین مسکن برای نیازمندان است.

نیکخوی افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست های نظام خدمت به محرومان است، اقدامات کمیته امداد در این راستا چشم گیر بوده است و بعد از انقلاب احداث و تامین مسکن در روستا و شهرها برای محرومان قابل تحسین است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سلماس تصریح کرد: امسال به مناسبت دهه فجر 16 واحد مسکن مددجویی، تعمیر و بازسازی 110 باب مسکن مدد جویان ،احداث 5سرویس بهداشتی ، اهدای 26 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش ،37 مورد توزیع فرآورده های نفتی به مناطق محروم و 37 طرح خوکفایی با اعتبار 8 میلیارد و 659 میلیارد ریال از جمله طرح های اجرایی این نهاد در شهرستان سلماس بوده است .

معاون فرماندار شهرستان سلماس نیز در مراسم  افتتاح همزمان 16 مسکن مدد جویی در روستای هفتوان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت شهیدان انقلاب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ابراز کرد: همه این خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مددجویان و محرومان ارائه می شود و باید قدر این نظام را دانست که به فکر اقشار ضعیف و بی بضاعت جامعه نیز هست.

امیر تیموری، بیان کرد: کمیته امداد شهرستان سلماس خدمات خوب و مناسبی را به مددجویان ارائه داده که امروز نیز شاهد گوشه ای از این خدمات هستیم.

سلماس با حدود 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد. 

** خبرنگار: علیرضا شاکر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار