کد خبر: ۳۷۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 01 February 2017
به گزارش  تابناک تبریز، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شکست شهرداری پیگیری شد.
 
در نخستین مسابقه این هفته تیم والیبال سایپا در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز بود که میهمان خود را سه بر صفر شکست داد.
شاگردان مسعود آرمات در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا دوازدهمین برد خود را به دست آورند.
تیم سایپا با کسب این برد 36 امتیازی شد و صعودش به مرحله پلی آف به عنوان تیم چهارم جدول قطعی شد تا در مرحله پلی آف به مصاف تیم پنجم جدول برود.
شهرداری تبریز نیز با پذیرش این شکست، دوازدهمین ناکامی خود را در این رقابت ها تجربه کرد و با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند تا نتایج دیگر دیدارهای این هفته وضعیت نهایی نماینده تبریز را مشخص کند. تیم شهرداری تبریز یک بازی معوقه نیز دارد که روز 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
بهروز جعفری، وحید پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول و داور دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
ایگور کولاکوویچ گزینه هدایت تیم ملی والیبال و مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان از جمله تماشاگران دیدار دو تیم سایپا و شهرداری تبریز بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار