به مناسبت ایام دهه فجر
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: براساس مصوبات کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر، اکیپ‌های خدمات‌رسانی جهت ارائه خدمات به عشایر به مناطق عشایری کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۳۷۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علی‌اشرف آزادی اظهار داشت: اکیپ‌های خدمات‌رسانی شامل آبرسانی سیار، توزیع آرد و سیلندر گاز مایع  به‌ طور همزمان و ساماندهی شده جهت ارائه خدمات به عشایر از مزار شهدای شهر کرمانشاه به مناطق عشایری اعزام شدند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه دهه فجر یادآور ایامی سرشار از عشق و ایمان و اراده آهنین ملت ایران است که با رهبری امام خمینی(ره)، وحدت کلمه و سلاح ایمان و استقامت توانست تاریخ ساز شود، گفت: در این ایام فرخنده آبرسانی به صورت ویژه و با سهمیه‌ای بیشتر از قبل در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت.

آزادی با اشاره به نحوه خدمت‌رسانی گفت: آرد مورد نیاز عشایر نیز به صورت سیار و بدون دریافت هزینه حمل، به قیمت مصوب درب کارخانه به صورت ویژه توزیع خواهد شد.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در اداره کل و گلریزان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عشایر خبر داد و افزود: دیدار با عشایر و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای عشایر و دعوت از عشایر غیور جهت شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با همکاری سپاه ناحیه عشایری را از دیگر برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه اظهار کرد: اعزام اکیپ‌های خدمات‌رسانی رایگان به مناطق عشایری و برگزاری طرح تصحیح قرائت نماز در ایام دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار