فرماندار دهلران از بهره برداری و کلنگ زنی 62 پروژه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مرزی خبرداد.
کد خبر: ۳۶۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 30 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها که در زمینه های عمرانی،خدماتی، اقتصادی،بهداشتی،آموزشی و فرهنگی هستند اعتباری بیش از پنج هزار و 630 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

وی افزود: از این تعداد طرح در ایام الله دهه فجر 56 پروژه بهره برداری و 6 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.


وی گفت:مهم ترین این پروژه ها شامل خطوط اصلی عین خوش فکه،شبکه آبیاری و زهکشی میمه ،شبکه های تحت فشار عین خوش،مجتمع فرهنگی هنری ارشاد،جایگاه سی ان جی دهلران،سی تی اسکن،مجتمع خدماتی رفاهی سد دویرج،پروژه های گاز رسانی به روستاها،طرح هادی،عمران مرزی و احداث خانه های بهداشت روستایی هستند.

فرماندار دهلران خاطر نشان کرد: با بهره برد اری از این این پروژه ها در مجموع حدود دو هزار فرصت شغلی در دهلران ایجاد می شود.

موسوی تصریح کرد:علاوه بر بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ، همچنین 200 ویژه برنامه متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان اجرا می شود.


وی تاکید کرد: در این برنامه ها ارتباط با مردم،دیدار با خانواده های معظم شهدا و اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها در دستور کار است.

فرماندار دهلران دهه فجر را یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت بزرگ ایران اسلامی در مبارزه با ظلم دانست وافزود: انقلاب اسلامی موهبت بزرگ خدا و ارمغان امام راحل وشهدای گرانقدر است و باید از تمام ظرفیت ها برای برگزاری با شکوه مراسم دهه فجر استفاده شود.

موسوی تاکید کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای بزرگ وارزشمند و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم است.

وی بر لزوم زنده کردن روح امید ونشاط در مردم تاکید کرد و افزود: باید دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف داخلی وخارجی ودر زمینه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی وعلم وفناوری برای مردم تشریح کرد.

فرماندار دهلران با اشاره به برگزار کردن مراسم دهه فجر با محوریت مردمی افزود:باید از ظرفیت اقشار مختلف مردم در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن جشن ها ی دهه فجر بهره گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار