معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را در شهر اهواز برگزار خواهد کرد
کد خبر: ۳۶۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 30 January 2017
امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برنامه های فرهنگی این ایام گفت: به مناسبت دهه فجر جشنی شاد با اجرای نمایش طنز  و موسیقی به مدت 8 شب از 13 بهمن ماه در تالار مهتاب برگزار می شود. 

همچنین در روز راهپیمایی 22 بهمن، سه گروه 100 نفری از دانش آموزان دوره متوسطه اول در سه مکان در مسیر راهپیمایی همراه با اجرای گروه موسیقی به سرود خوانی خواهند پرداخت.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه های ما که در سالهای گذشته نیز برگزار شده است جشنواره آدمکهای استکباری است که در روز 22 بهمن ماه و در مراسم راهپیمایی برگزار می شود. شهروندان می توانند با استفاده از ابزار مختلف اقدام به ساخت آدمکهای استکباری و در این جشنواره شرکت کنند. در پایان برنامه نیز به کسانی که بهترین آثار را ساخته باشند هدایایی تعلق خواهد گرفت.

آهن جان افزود: از آنجایی که یکی از کارهای ما  برگزاری برنامه های مختلف در مدارس است امسال نیز در 22 مدرسه مجری طرح شهردار مدرسه جشنهایی را تدارک دیده ایم که همراه با مسابقات ورزشی برگزار می شوند و هدایی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.در مدارس ابتدایی طرح شهردار خانواده نیز در مناطق یک ، دو و چهار جشنهایی برگزار می شود. طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده در هر یک از مناطق ذکر شده 10 مدرسه جشن انقلاب را در دهه فجر برگزار می کنند.

معاون شهردار اهواز همچنین از برگزاری 48 تئاتر خیابانی در پارکها و بوستانهای منطقه دو شهر اهواز خبرداد و گفت: در ایام دهه فجر با حضور گروههای هنری 48 تئاتر خیابانی با موضوعات آموزش شهروندی از جمله پسماند ، ترافیک ، نگهداری مبلمان شهری ، فرهنگ آپارتمان نشینی و ... برگزار می شود که امیدواریم مورد استفاده شهروندان قرار گیرد. در همین ایام سامانه های ورزشی متنوعی نیز در چهار منطقه از شهر اهواز برگزار می شود. مناطق یک ، سه ، چهار و هفت به مناسبت دهه فجر در روز های پنجشنبه و جمعه سامانه های نشاط ورزشی را در پارکها برگزار خواهند کرد.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در ادامه خبر از مشارکت با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان داد و افزود: با همکاری این اداره کل ، جشن 80 سالگی پل سفید را در حاشیه جشن آب خوزستان از 12الی 15 بهمن ماه برگزار می کنیم.

آهن جان در پایان گفت: من و همکارانم تلاش میکنیم همانند سالهای گذشته در راستای خدمت به شهروندان در دهه فجر برنامه های فرهنگی مختلفی را برگزار کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار