کرمانشاه- مدیریت راه های استان کرمانشاه به تشریح وضعیت راه‌های استان پرداخت و گفت: کلیه محورها به جز اسلام آباد- پل دختر و منطقه شاهبداغ باز بوده و تردد در آنها درحال انجام است.
کد خبر: ۳۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،سیروس پرویزی در خصوص آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پس از بارش برف طی دو روز گذشته گفت: از روز پنج شنبه شاهد بارش قابل توجه برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم که هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: در پی این بارش ها، از ساعات ابتدایی بارش، همکاران ما در مدیریت راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی محورهای برف گیر استان هستند.

مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، بارش برف در تمامی محورها نسبت به داخل شهرها را بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: این بارش ها به حدی بود که در اغلب محورها ارتفاع برف از مرز ۵۰ سانتی متر نیز گذشته بود.

وی افزود: بارش برف در برخی محورها اصلا قابل قیاس با داخل شهرها نبود و همین موضوع باعث شده بود برخی از عزیزان بدون تجهیزات زمستانی در جاده ها تردد کرده و باعث مشکلاتی برای خودشان و دیگران شوند.

پرویزی تاکید کرد: استدعا دارم رانندگان عزیز به هیچ وجه بدون تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ از تردد در جاده ها پرهیز کنند در غیر اینصورت از تردد آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی در خصوص وضعیت راه های استان نیز گفت: هم اکنون کلیه محورهای استان به جز محورهای اسلام آباد – پل دختر و محدوده منطقه شاهبداغ باز بوده و تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است.

مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه های راهدارای استان در حالت آماده باش بوده و تا پایان بارش ها آماده خدمات رسانی در این زمینه هستند.

وی در پایان خطاب به رانندگان تاکید کرد، از انجام رفتارهای پر خطر در رانندگی، سرعت بالا و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی پرهیز و حتما تجهیزات زمستانی و مورد نیاز را در صورت انجام سفرهای اجتناب ناپذیر به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار