تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال جاری 15 میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شده است، گفت: یک‌سوم زکات جمع‌آوری شده در استان زکات واجب است که نسبت به مقدار مشابه در سال گذشته رشد بیش از شش‌درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 25 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک‌پور در شورای زکات استان، با اشاره به اینکه در استان 814 روستا وجود دارد، گفت: 500 روستا در استان مشمول پرداخت زکات هستند و ساکنان 400 روستا در پرداخت زکات مشارکت دارند.

وی با تأکید بر ضرورت تبلیغ در حوزه زکات در استان، افزود: شش روحانی در استان به طور مداوم و 30 مبلغ نیز به طور مقطعی در حوزه گسترش فرهنگ زکات در استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه در استان 312 جلسه در خصوص زکات برگزار شده است، اظهار کرد: 331 برنامه تبلیغی به صورت کلیپ، سخنرانی، بروشور،بنر، دیوارنویسی و ... در خصوص زکات در استان اجرا شده است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه در سال جاری 15 میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: یک‌سوم زکات جمع‌آوری شده در استان زکات واجب است که نسبت به مقدار مشابه در سال گذشته رشد بیش از شش‌درصدی داشته است.

وی از تعداد 25 هزار و700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان خبر داد و گفت: این تعداد 17 درصد از کل خانوارهای استان و شش درصد از کل جمعیت استان را اختصاص می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه سالیانه 10 درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد باید کاهش یابد، عنوان کرد: 90 درصد از این کاهش جمعیت تحت پوشش به وسیله توانمندسازی آنان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری در بحث منابع بانکی 950 مورد شغل ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار