به گفته مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه، در دولت تدبیر و امید 120 هزار مشترک جدید این استان از نعمت گاز برخوردار شده اند و تعداد مشترکان به بیش از 500 هزار رسیده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سیروس شهبازی روز سه شنبه افزود: در دولت یازدهم سه هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده و 40 هزار مورد علمک (انشعاب گاز) نصب شده است.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید 450 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 33 هزار خانوار، به شبکه گاز وصل شده اند این در حالی است که تا پیش از این فقط 213 روستای استان از نعمت گاز برخوردار بودند.
به گفته شهبازی، همچنین در این مدت شهرهای هلشی، شاهو و بانه وره به شبکه گاز وصل شده اند و شهر باینگان نیز در دهه فجر امسال به شبکه گاز وصل خواهد شد.
وی دیگر اقدام های شرکت گاز کرمانشاه را در دوران دولت تدبیر و امید، گازرسانی به 663 واحد صنعتی، 14 جایگاه سی ان جی و 2 شهرک صنعتی عنوان کرد و گفت: در مجموع در دولت یازدهم سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار صرف گسترش خدمات گازرسانی در استان شده است.
شهبازی، ضریب نفوذ گاز در کرمانشاه را در بخش شهری 99 درصد و در بخش روستایی 50 درصد بیان کرد و افزود: هم اکنون بیش از 500 هزار مشترک گاز در استان داریم.
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده طی 2 سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و بدین ترتیب ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی این استان به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

** برنامه های دهه فجر شرکت گاز
شهبازی، افتتاح پروژه گازرسانی به شهر 300 خانواری باینگان و نیز 150 روستای استان را از برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: بدین ترتیب هفت هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی افزود: بدین منظور 11 کیلومتر خط تغذیه هشت اینچی و نیز 9 کیلومتر شبکه گذاری داخل شهر با اعتبار 28 میلیارد ریال انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار