رئیس ستاد روحانی؛
حالا شهر گناوه رسما دارای شهردار شده است. رئیس ستاد انتخابات روحانی در شهر گناوه توانست با نه رای اعضا شورای این شهر سکان شهرداری را بدست بگیرد.
کد خبر: ۳۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 19 May 2015
تابناک بوشهر: پس از مدت ها شورای شهر گناوه تصمیم به انتخاب گرفت. انتخابی که چندان هم سخت نبود و با گزینه های قبل هم می توانستد به توافق برسند. حالا شهر گناوه رسما دارای شهردار شده است. رئیس ستاد انتخابات روحانی در شهر گناوه توانست با نه رای اعضا شورای این شهر سکان شهرداری گناوه را بدست بگیرد.
به نظر می رسد که احمد طاهری گزینه استان برای این پست بود، پس از مخالفت و تذکر استانداری به شورای شهر گناوه این انتخاب متناسب با سیاست های دولت در شهر گناوه باشد.

چندی پیش مصطفی سالاری استاندار بوشهر با انتقاد تند از انتصاب شهردار توسط برخی شوراها گفته بود: یکی از وظایف شوراها، انتخاب شهردار می باشد که این انتخاب باید به شکل مناسبی صورت گیرد. در نهایت حکم شهرداران توسط من امضاء خواهد شد لذا اعلام می کنم، اگر از سوی شوراها، شهرداری انتخاب شود که از نظر من سلامت یا صلاحیت نداشته باشد، حکمش را امضاء نمی کنم.  
بعد از این صحبت های استاندار بوشهر بود که برخی اعضا شورای شهر گناوه به انتخاب ابراهیم احمدی به عنوان شهردار اعتراض کردند. متعاقب این اعتراض  فرمانداری پس از تشکیل کمیته "انطباق”، نهایتا تصمیم شورای شهر گناوه در خصوص انتخاب شهردار جدید را مغایر با قانون دانست.

حالا طاهری می تواند با خیال آسوده و با حمایت های استان شروع به کار کند. احمد طاهری باید منتظر انتقادهای برخی از جریانات سیاسی و حتی نماینده گناوه در مجلس باشد.
طاهری متولد 1346 در بندر گناوه است. وی دکترای مدیریت دارد. طاهری 10 سال نیز تصدی ریاست دانشگاه پیام نور گناوه را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار