امام جمعه موقت کرمانشاه:
کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه گفت با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی عاشق رهبری بود، گفت: مسئولین و غیر مسئولین باید مترصد باشند که مرگ در کمین است
کد خبر: ۳۵۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، آیت الله محمد حجتی امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله رفسنجانی ضمن تسلیت رحلت مجاهد بزرگوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله رفسنجانی دارای روحی آرام بود که در تمامی مسئولیت هایی که به ایشان محول می شد با آرامش، قدرت، عشق و طمئنینه آنها را انجام می داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: مرحوم آیت الله رفسنجانی در مقابل ناملایمات مردی صبور و بزرگوار بود که بر تمام مشکلاتی در سالهای مسئولیتش پیش می آمد ایستادگی و مقاومت می کرد.

آیت الله حجتی خاطر نشان کرد: ایشان خطیبی توانمند در مسئولیت امام جمعه، در هنگامه جنگ در جبهه نبرد سربازی مقتدر، در مقام قضاوت بهترین قاضی و در مقابل دشمنان مقاوم بود و به آنها میدان نمیداد تا از مسائل به نفع خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: ارتحال چنین بزرگواری باعث یک تحرک و یک انقلاب و یک هماهنگی بین مملکت شد و حضور آنها در مراسم خاکسپاری به جهانیان فهماند که همچنان به نظام مقدس جمهوری و رهبر و انقلاب ارادت دارند.

آیت الله حجتی ابراز داشت: برخی خواب هایی دیده بودند که درگذشت ایشان تمام معیارهای آنها را به هم ریخت و آب پاکی روی دست پلید آنها ریخت.

وی عشق و علاقه آیت الله رفسنجانی به رهبر انقلاب را مثال زدنی بیان کرد و بادآور شد: این علاقه تا جایی بود که وقتی از او در رابطه با رهبری سوال کردند گفت: من عاشق مقام معظم رهبری هستم.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: در این راستا مقام معظم رهبری با بیانیه ای که ابلاغ کرد قضیه را تمام کرد و نشان داد که همه مسئولین مملکت در کنار هم هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر اذعان داشت: در بین الحرمین عهد برادری و اخوت با هم بستیم و ۵۹ سال با این مرد بزرگوار در تمامی فراز و نشیب ها در کنار هم بودیم.

آیت الله حجتی یادآور شد: مطالبی که مقام معظم رهبری در فقدان و رحلت آیت الله هاشمی بیان فرمودند به مثابه مطالبی بود که امام علی (ع) در شهادت مالک اشتر بیان کرد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب مناسب ترین تعریف را در خصوص رحلت آیت الله رفسنجانی داشت و فرمود؛ من یاری را از دست دادم که هیچکس خلاء ایشان را جبران نخواهد کرد.

آیت الله حجتی ابراز داشت: آیت الله رفسنجانی قائمه محکم و استوانه محکمی بود که کاخ انقلاب اسلامی را بر دوش خود نگهداری کرد.

وی از ایشان به عنوان یار امام(ره) نام برد و افزود: ایشان مسئولیت های کلیدی از جمله دو دوره ریاست جمهوری کشور را بر عهده داشت و به عنوان برادری فداکار در خدمت رهبری بود و تکالیف محوله را با قدرت و روحی آرام انجام می دانند و در مقابل طوفان های عظیم و تهمت های ناروا استوار و محکم مقابله کرد.

آیت الله حجتی خدمات شایسته مرحوم آیت الله رفسنجانی را برای رضای خدا و حفظ حراست از مملکت عنوان کرد و افزود: ارتحال ایشان بسیاری از معماها را حل کرد و مردم دانستند در پس پرده مطالب ناگفتنی بسیار است و افرادی که برای این انقلاب نقشه می کشند بی خبران هستند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رحلت این رادمرد حرکتی عظیم در مملکت ایجاد کرد که سبب اتحاد مردم شد و روحی تازه در کالبد انقلاب ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین و غیر مسئولین باید مترصد باشند که مرگ در کمین است.

به گفته وی آیت الله هاشمی مردی دین آشنا بود که به مذهب و اخلاق احاطه خاصی داشت.

حجت الاسلام حجتی با اشاره به اینکه ایشان چون یار امام(ع) بود خداوند جایگاه او را کنار مرقد امام راحل(ره) قرار داد گفت: جمعیت زیاد تشییع کننده شایسته آن مرد بزرگوار بود و نشان داد که مردم عاشق انقلاب، و بقاء انقلاب هستند و هیچ پیشامدی نمی تواند در اتحاد مردم رخنه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار