پس‌ازآن که تکلیف ماندگار شدن صمد مرفاوی در صبای قم مشخص شد این تیم به بازار نقل و انتقالات رفت و پنج بازیکن را به خدمت گرفت تا خلاء بازیکنان جداشده را پر شود.
کد خبر: ۳۵۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، پس از به اتمام رسیدن تعطیلات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های حاضر خود را آماده می‌کنند در نیم فصل دوم حضوری مؤثری را در لیگ داشته باشند.

در تنها دیدار و نخستین مسابقه هفته شانزدهم، چهار شنبه 22 دی‌ماه صنعت نفت آبادان میزبان صبای قم خواهد بود که با برگزاری این مسابقه نیم فصل دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر از سر گرفته می‌شود.

دیدار دو تیم در حالی آغاز می‌شود که در تعطیلات تغییر و تحولاتی را پشت سر گذاشته‌اند و برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می‌شوند.

تیم صبا در فصل نقل و انتقالات چهار بازیکن اصلی خود را از دست داد و برای آن‌ها جایگزین‌هایی انتخاب کرد.

حامد لک، مسعود حق جو، وحید علی‌آبادی و کریم اسلامی چهار بازیکن صبا که در دور رفت عملکرد قابل قبولی را در صبا از خود به نمایش گذاشتند، به تیم‌های دیگر ملحق شدند تا صبا به دنبال جانشین برای آن‌ها باشد.

پس‌ازآن که تکلیف ماندگار شدن صمد مرفاوی در صبای قم مشخص شد این تیم به  بازار نقل و انتقالات رفت و پنج بازیکن را به خدمت گرفت تا خلاء بازیکنان جداشده را پر شود.

محسن فروزان، حنیف عمران زاده و امید نظامی پور از تیم دسته اولی خونه به خونه بابل راهی صبا شدند تا صبا خلاء دروازه‌بان و خط دفاعی خود را با استفاده از این بازیکنان پوشش دهد.

این سه بازیکن پیشینه نسبتاً خوبی را در لیگ برتر فوتبال دارند و سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتر را می‌توان در کارنامه آن‌ها مشاهده کرد.

اما کادر فنی صبای قم در اقدامی عجیب دو بازیکن دیگر را خریداری کرد که در نوع خود می‌توانست جالب باشد.

میلاد نوری که سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، استقلال تهران و سیاه‌جامگان مشهد را دارد به جمع شاگردان مرفاوی اضافه شد.

نوری در نیم فصل نخست در هیچ تیمی پا به توپ نشده و فصل گذشته در سیاه‌جامگان حضوری نیمه موفق را تجربه کرده است.

اما اوج شگفتی خریدهای در فصل نقل و انتقالات برای صبا با به خدمت گرفتن مهرداد عبدی خانقاه رقم خورد، بازیکنی که تنها سه دقیقه در تیم گل و گهر سیرجان توپ زده و پس‌ازآن به صبا آمد تا تجربه لیگ برتری پیدا کند.

دقیقاً درزمانی که بازیکنان قمی در تیم‌های لیگ یک و دو کشور در حال فعالیت هستند و استعدادهای خوبی در تیم‌های پایه وجود دارد، بازیکنی که سه دقیقه در نیم فصل لیگ یک بازی کرده است راهی صبا می‌شود که این موضوع در نوع خود جالب است.

شاگردان صمد مرفاوی در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر به مصاف صنعت نفتی می‌روند که یک تغییر عمده را در خود انجام داده است.

مدیران این تیم آبادانی تصمیم به برکناری نادر دست‌نشان گرفتند و فیروز کریمی را جایگزین وی کردند تا نیم فصل دوم را با یک سرمربی جدید آغاز کنند.

در دیدار دور رفت که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، دو تیم به‌تساوی بدون رضایت دادند و امتیازات را  تقسیم کردند.

سوت آغاز این بازی توسط بیژن حیدری در حالی زده خواهد شد که صبایی‌ها هاشم بیک زاده مدافع خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند.

صمد مرفاوی و تمامی کادر فنی صبا در این بازی به دنبال شکستن طلسم‌ها و به‌دست آوردن دومین پیروزی خود در لیگ شانزدهم خواهند بود تا صبای قم را از این شرایط بحرانی نجات دهند.

اما بسیاری از کارشناسان احتمال می‌دهند که صبا در دیدار برابر آبی و زرد پوشان آبادان با ترکیب: محسن فروزان، حنیف عمران، پویا سیف پناهی، حمیدرضا دیو سالار، امید نظامی پور، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، قاسم دهنوی، احمد حسن‌زاده و غلام‌رضا عنایتی وارد زمین شود.

دو تیم از ساعت 15 روز چهارشنبه 22 دی‌ماه در ورزشگاه تختی شهرآبادان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

نمایندگان فوتبال قم در لیگ برتر هم‌اکنون با 9 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و صنعت نفت آبادان نیز با 16 امتیاز رده یازدهم را تصاحب کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار