معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: آسیبهای اجتماعی یکی از مهمترین خطراتی است که کشور را تهدید می کند.
کد خبر: ۳۵۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 04 January 2017

به گزارش تابناک : سیدحبیب موسوی در جلسه ستاد آسیبهای اجتماعی شهرستان بهارستان با بیان اینکه مساله آسیب های اجتماعی موجود در کشور آنقدر مهم است که رهبری به شخصه این موضوع را دنبال می کنند افزود: آسیب های اجتماعی یک شبه بوجود نیامده و یک شبه نیز قابل حل نیست و در این راستا لازم است مدیریت مسائل اجتماعی باید به طور واحد صورت گیرد تا محور سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرا در حوزه اجتماعی و فرهنگی تعیین شود.

وی ادامه داد: بررسی جمعیت کشور در سالهای ۹۰تا ۹۴ نشان می دهد که جمعیت جوان رو به پیری می رود. این موضوع علاوه بر این که نگران کننده است، لزوم توجه بیشتر به امر ازدواج جوانان و افزایش زاد و ولد و سختگیری در امر طلاق ضروری است.
موسوی اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت میانسال و سالمند کشور ، باید با اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی صحیح، شرایط مناسب برای این قشر فراهم شود.
معاون سیاسی فرمانداری بهارستان توجه جدی به بنیان خانواده ها و حفظ فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را اصلی ترین راه مقابله با آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: تقویت کانون خانواده و ترویج  اخلاق در جامعه و همچنین توجه جدی به فضای مجازی و انجام اقدامات موازی در مقابله با هجمه های فرهنگی غرب از اقداماتی است که باید برای کاهش اسبهای اجتماعی صورت گیرد.
موسوی تاکید کرد: توجه جدی به امر اشتغال جوانان که یکی از مهمترین علل وقوع آسیبهای اجتماعی و ابتلای جوانان به این مسایل است، لازمه موفقیت برنامه های پیش بینی شده برای کاهش مخاطرات آسیب ها است.



منبع : راوی نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار