نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: نباید جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی سفارشی انجام شود چراکه نیروی‌های ناکارآمد کشور را دچار چالش می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 04 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار اعضای حراست و گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: باید گزینش‌ها و جذب نیروی انسانی بر اساس آرمان‌های دینی و الهی صورت گیرد.

وی افزود: اگر دستورالعمل‌های کاری‌ دستگاه‌ها با آنچه که مورد تأیید دین است، هماهنگ باشد هیچ‌گاه دچار پشیمانی نشده و همواره کاری را انجام می‌دهیم که رضایت الهی را در پی داشته باشد.

امام‌ جمعه قزوین خطاب به اعضای حراست و گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: غفلت از وظایف و رسالتی که بر عهده مسؤولان گذاشته شده، می‌تواند آسیب‌های جدی را به جامعه وارد کند و از این رو ضروری است همواره در پی جذب افراد لایق و شایسته باشند و نسبت‌های فامیلی را معیار و ارزش قرار ندهند.

عابدینی اذعان کرد: مسؤولیت‌هایی که بر عهده مسؤولان گذاشته شده است امانت‌های الهی بوده و باید تلاش شود تا به درستی از آن‌ها حفظ و حراست کنیم.

وی با تأکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد، افزود: تصمیم‌گیری در حوزه جذب و حراست باید از پشتوانه مطالعاتی قوی برخوردار باشد چراکه تصمیم‌های سطحی و بدون مطالعه به آبرو و حیثیت افراد لطمه وارد می‌کند.

عابدینی اضافه کرد: باید نیروهایی جذب دستگاه‌ها شوند که ایمان و تخصص لازم را داشته باشند و از جذب افرادی که تخصص و ایمان ندارند باید پرهیز شود تا کشور دچار چالش نشود.

وی عزت نفس را یکی از شاخصه‌های جذب معرفی کرد و ادامه داد: افرادی که از عزت نفس بی‌بهره‌ هستند با سفارش‌ها و دخالت خانواده‌ها تغییر موضع می‌دهند و باید از جذب و میدان دادن به چنین افرادی پرهیز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ایمان به خدا، حریت و آزادگی، بصیرت و نفوذ‌ناپذیری را از دیگر شرایط جذب نیروی انسانی معرفی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار