مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم از افزایش دامنه فعالیت‌های ورزشی این باشگاه و ورود این باشگاه به تیم‌داری در والیبال بانوان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، محسن نادری اظهار کرد: باشگاه نادرشیمی در سالیان گذشته تمرکز خود را روی رشته بسکتبال قرار داده بود به طوری که از اواخر دهه ۸۰ در بسکتبال مردان در دسته اول کشور تیم داشتیم اما در سال‌های اخیر با توجه به تغییر رویکرد باشگاه مبنی بر کاهش فعالیت در حوزه مردان و تمرکز بر بخش زنان، نادرشیمی فقط در لیگ بسکتبال بانوان کشور فعالیت می‌کرد.

وی افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام‌شده تصمیم بر آن شد که نادرشیمی از سال آینده در رشته والیبال در بخش بانوان در لیگ دسته اول کشور تیم داشته باشد. البته تصمیم اولیه بر آن بود که تیم والیبال قم امسال نیز در دسته اول کشور حضور داشته باشد اما با توجه به این‌که زمان را از دست داده بودیم به این نتیجه رسیدیم که حضور ما در لیگ والیبال بانوان ۹۵ خروجی خاصی برای نادر شیمی و والیبال قم نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم گفت: گزینه اول و اصلی ما برای هدایت تیم نادرشیمی قم در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور مهسا آراسته از مربیان بومی و جوان استان قم است که یک مربی بین‌المللی و کمک‌مربی تیم ملی نوجوانان است و امیدواریم بتوانیم با این مربی برای هدایت تیم به نتیجه نهایی برسیم.

وی با بیان این‌که ورود ما به والیبال خللی در فعالیت‌های بسکتبالی ما ایجاد نمی‌کند، تأکید کرد: تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی سال آینده نیز در لیگ دسته اول کشور حضور خواهد داشت و علاوه بر این، قصد داریم در بسکتبال مردان نیز اقدام‌هایی را انجام دهیم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار