دبیر ستاد دهه فجر استان یزد از تشکیل هزار و 200 ستاد برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر در مناطق مختلف استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 03 January 2017

به گزارش تابناک یزد،سعید زارع  در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان یزد با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم‌های باشکوه در این ایام تأکید کرد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت و توان مردمی در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: ایام‌الله دهه فجر متعلق به آحاد مردم است و همه باید در برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر آن سهیم شوند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ستاد دهه فجر در همه شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان یزد در حال شکل‌گیری است، افزود: این ستادها با برنامه‌ریزی مناسب، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر استان یزد جشن خواهند گرفت.

زارع ادامه داد: محور برنامه‌های دهه فجر امسال برنامه‌های تبلیغی و تبیینی است و در قالب برپایی نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری جشن‌های ویژه، برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اهداف و ارزش‌های مدنظر انقلاب اسلامی باید برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین شود و همه برنامه‌ها نیز باید با همین محوریت برگزار شود.

بر اساس این گزارش،‌ شهرستان تفت با فاصله 15 کیلومتر از مرکز استان یزد واقع شده و نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار