فرماندار بابلسرگفت که از ابتدای سال جاری تاکنون 211 کیلوگرم مواد مخدر اعم از تریاک و مواد صنعتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۵۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 31 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  سیدعلی اسد روز شنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود : از این میزان 90 کیلوگرم توسط نیروی انتظامی و 121 کیلوگرم هم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.
وی گفت : همچنین در سال جاری 700 نفر معتاد و بی خانمان در بابلسر دستگیر شدند که 30 نفر به کمپ ترک اجباری اعتیاد استان در قاجارخیل ساری و بقیه به سه کمپ شهرستان انتقال یافتند.
او افزود : اشتغال و کارآموزی معتادان بهبود یافته بسیار حائز اهمیت است و باید در این زمینه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای با برگزاری کلاس های متعدد هم مهارت زندگی و هم مهارت شغلی به آنان ارائه شود.
 
فرماندار بابلسر به کشت ماده مخدر گراس در بعضی از منازل روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت که این کار به صورت مخفیانه انجام می شود و ما هم از طریق دهیاری ها هشدارهای لازم را می دهیم و هم
با همکاری بهزیستی با نصب بنر های مختلف در روستاها ، در خصوص خطرات کشت این ماده مخدر اطلاع رسانی می کنیم .
وی افزود : آگاهی بخشی مردم به خصوص خانواده هایی که دارای جوان هستند بسیار حائز اهمیت است و مجدانه از رسانه ها می خواهیم برای تنویر افکار عمومی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار