مدیر شعبه آب و فاضلاب روستایی بافق گفت: 30 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای مجتمع آبرسانی این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۵۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 31 December 2016
به گزارش تابناک یزد،جواد فلاح  اظهار کرد:این اعتبار به منظور بهسازی و ترمیم مجتمع های آبرسانی روستاهای کوشک،جزستان،شیطور،خوسف و مبارکه بافق اختصاص داده شده است.
مدیر آبفار بافق با ابراز امیدواری اینکه با بهسازی این مجتمع ها بخشی از مشکل کمبود آب روستاهای این شهرستان بر طرف شود گفت: با اجرای این پروژه چهارهزار و سیصد نفر از ساکنان روستاها منطقه از مزایای این طرح بهره مند می شوند.
وی همچنین تخصیص اعتبارات مجتمع روستای مبارکه را در حال حاضر 20 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مجتمع شامل روستاهای حاجی آباد،صدرآباد، فاضلیه، رضائیه، نخل کاران، عباس آباد و فیروزآباد است و عملیات ساخت مخزن، اجرای خط انتقال و بازسازی شبکه های فرسوده در این روستاها در حال انجام است.
فلاح از بهره برداری پروژه مبارکه در اردیبهشت 96 خبر داد و افزود: برای اتمام این طرح 80 میلیارد ریال نیاز است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه مربوطه به مجتمع های آبرسانی از محل اعتبارات ملی تامین می شود در سال آینده اعتبار مورد نیاز در موافقت نامه ها لحاظ می شود.
مدیر آبفار بافق تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریال برای روستاهای شیطور و جزستان را نیز یادآور شد و گفت:عملیات اجرایی این پروژٰه در حال حاضر با اجرای هشت کیلومتر خط انتقال و ساخت 2ایستگاه پمپاز است که تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.
شهرستان بافق دارای 110 روستا و آبادی است که 70 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند.
بافق با 40 هزار نفر در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار