مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مرکز آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان با موضوع ایمنی و مدیریت بحران در بوستان علوی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از  روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به برنامه‌های مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم در ایام هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اظهار داشت: در این هفته این مرکز همراه با فعالان حوزه مدیریت بحران در استان برنامه‌هایی را در راستای افزایش آمادگی در مقابل بحران‌ها و اطلاع‌رسانی به شهروندان داشته است.

وی با اشاره به اکران بنرهای اطلاع‌رسانی و گرامیداشت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در سطح شهر خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام پیش‌بینی اطلاع‌رسانی و بیان مخاطرات طبیعی شهر قم از طریق رسانه‌ها و سامانه پیامکی برای شهروندان را داشتیم.

رحیمی با اشاره به کارگروه‌های فعال مدیریت بحران شهر، اظهار داشت: برگزاری جلسات کارگروه اصلی مدیریت بحران وظیفه شهرداری به‌طور مستمر انجام می‌شود.

وی از برگزاری همایش تخصصی با موضوع مدیریت بحران در سالن رضوان شهرداری قم خبر داد و گفت: همچنین در راستای آموزش کودکان و نسل جوان راه‌اندازی مرکز آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان با موضوع ایمنی و مدیریت بحران در بوستان علوی در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با تأکید بر اینکه این مرکز تا اواسط دی‌ماه آماده می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی در حال انجام است و امیدواریم در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رحیمی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی مدیریت بحران در مناطق هشتگانه گفت: برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری مانور دورمیزی عملیاتی در مجموعه شهرداری تا پایان دی‌ماه نیز از دیگر اقدامات مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم است.

وی انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور برگزاری دومین مانور خانوادگی اعضای کارگروه‌های 14 گانه مدیریت بحران استان را یادآور شد و افزود: در این ایام چاپ و توزیع پوستر، بروشورهای آموزشی و ... در سطح ادارات استان را داشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار