یک فعال رسانه‌ای گفت: در آن برهه زمانی که فضا غبارآلود بود، عده‌ای با بی‌بصیرتی و جاهلیت فریب نیرنگ‌های مدرن دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب را خوردند و دستشان را برای براندازی این انقلاب در دست اراذل و اوباش بیگانه قرار داده بودند.
کد خبر: ۳۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 26 December 2016
سیدحسین موسوی از فعالان رسانه بوشهری با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: این روز تداعی‌کننده پیمان مجدد مردم انقلابی ایران اسلامی است که با حضور خود بساط خار و خاشک بی‌بصیرتان زمان را جمع کردند و سندی ماندگار از پایبندی به آرمان‌های انقلاب را در تاریخ به ثبت رساندند.

وی حماسه یوم‌الله 9 دی 1388 را برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: پس از حدود هشت ماه فتنه مخملی سرانجام مردم انقلابی‌وار به صحنه آمدند و در این روز بود که حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه امام عصر(عج) و مقام عظمای ولایت را شیرین کرد.

مدیر مسؤول پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز افزود: متاسفانه در آن برهه زمانی که فضا غبارآلود بود، عده‌ای با بی‌بصیرتی و جاهلیت محض فریب نیرنگ‌های مدرن دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب را خوردند و دستشان را برای براندازی این انقلاب در دست اراذل و اوباش بیگانه قرار داده بودند اما به فضل الهی و با رهنمود‌ها و هدایت‌های مدبرانه فرمانده معظم کل قوا و حضور جهادی مردم انقلابی، فتنه سبز و مخملی دشمنان نقش بر آب شد.

وی یوم‌الله 9 دی را تداعی‌کننده بصیرت مردم ایران و پیمان امت با ولایت عنوان کرد و گفت: در دورانی که بنگاه‌های فریب‌پراکنی جهان استکبار از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌های اسلامی را سیبل کرده‌اند، تنها راه حفظ اعتقادات و پایندی به اهداف مقدس نظام اسلامی توکل به خدا و مجهز شدن به سلاح ایمان و تقوا است.

این فعال رسانه‌ای حماسه 9 دی را خط بطلانی بر سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار کشید و با انتقاد از برخی مسؤولان تصریح کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که با خون هزارارن شهید دفاع مقدس آبیاری شده است اما متاسفانه شاهدیم افرادی به عنوان مسؤول در نظام ما نان انقلاب را می‌خورند اما برای دشمن سینه می‌زنند. آنها حتی در روز 9 دی خود را در خانه‌های خود پنهان می‌کنند تا مبادا بیگانه‌ای را ناراحت کنند.

مدیر مسؤول پایگاه خبری تحلیل گام نیوز تاکید کرد: در این هفت سال پس از حماسه 9 دی سال 88 مردم سال به سال این حضور را پرشورتر گرامی می‌دارند و امسال نیز به فضل الهی با حضورمان این حماسه را تکرار خواهیم کرد و بیعت مجددی با مقام معظم رهبری خواهیم بست.

موسوی 9 دی را یادآور حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: به عنوان جزیی از جامعه حضور در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی را وظیفه شرعی خود می‌دانم چراکه این حضور لبیکی به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و این حضور بزرگترین حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه هرگز نخواهیم گذاشت عده‌ای بیگانه گوشه چشمی به انقلاب ما داشته باشند گفت: این انقلاب نتیجه جهاد و رشادت شهیدانی همچون نادر مهدوی‌ها و بیژن گردها بود که درس عبرتی به مستکبران عالم دادند و این وظیفه اکنون بر عهده تک تک ما جوانان به عنوان نسل پس از انقلاب است که حافظ این هدیه الهی باشیم.

موسوی حصر سران فتنه را بزرگترین لطف نظام به آنها دانست و با بیان اینکه هیچ آبی قادر به تطهیر این وطن‌فروشان نیست، گفت: با اینکه مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند که سران فتنه گناهی نابخشودنی را مرتکب شده‌اند، ولی امروز عده‌ای در بدنه دولت دلداده آنان شده‌اند و به دنبال حمایت از سران فتنه و تطهیرشان هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار