کد خبر: ۳۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 13 May 2015

به گزارش تابناک یزد، رییس اتحادیه آرایشگران مردانه ضمن اعلام شرط انجام سولاریوم در آرایشگاه‌ها،‌از پلمب آرایشگاه‌های مردانه‌ای که در واحد‌های مسکونی مستقر بودند و زنان را اصلاح می‌کردند،‌ خبر داد.

مصطفی گواهی امروز - چهارشنبه - در نشستی خبری گفت: آرایشگرانی که در واحد‌های مسکونی فعالیت می‌کنند کاملا غیرقانونی و بدون مجوز هستند ولی فعالیت آنها در اماکن اداری - تجاری مشکلی ندارد.

وی افزود: یکی از معضلات مهم این است که حدود صنفی برای تاسیس واحدهای صنفی در محله‌های مختلف برداشته شده و در هرمحله ای به تعداد مختلف می‌توان آرایشگاه تاسیس کرد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه ادامه داد: با توجه به این موضوع کسانی که به صورت ناشیانه وارد این صنف شده‌اند وغیرقانونی کار می‌کنند، برای درآمدزایی از مدل‌های موی غربی یا تخلفاتی مثل فروش مواد مخدر و مشروبات الکی برای درآمدزایی استفاده می‌کنند که مواردی را شاهد بودیم و بلافاصله با آن ها برخورد کردیم.

گواهی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مجوز‌دار و 2400 واحد بدون مجوز در این صنف داریم، گفت: راه اندازی باشگاه از مهم ترین اقداماتی است که در سال جاری انجام خواهیم داد و در قبال آن کارت شناسایی به اعضا می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار