ساداتی:
تابناک مرکزی: فرماندار خمین گفت: نهم دی‌ماه، غدیر نظام اسلامی و مهم‌ترین دلیل برای اهمیت این روز، بصیرت بی‌نظیر مردم است، این روز متعلق به هیچ گروهی نیست، بلکه مردم با بصیرت مثال‌زدنی خود همه استراتژی‌های دشمنان و فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۳۴۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 24 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان خمین، در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت نهم دی که امروز، چهارم دی‌ماه در خمین برگزار شد گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، این روز اهمیت و نقش بصیرت در تداوم راه انقلاب را نشان داد.

وی افزود:  بصیرت عاملی راهگشا در اسلام، دین و حفظ نظام است و انسان بصیر به کسی می‌گویند که تصمیم معقول و به موقع بگیرد. هر سال با گرامیداشت ۹ دی، علاوه بر افزایش بصیرت و آگاهی ملت، راه‌های نفوذ برای مردم تبیین می‌شود، دشمن هیچگاه بیکار ننشسته و به دنبال نفوذ در همه مسائل و ارکان نظام است و تنها سدی که جلوی نفوذ را می‌گیرد بصیرت و آگاهی است.

امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: اتفاقات سال ۸۸ اتحاد همه بدکاران و فتنه‌گران برای فروپاشی نظام اسلامی بود اما مردم با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه فتنه آنها را خنثی کردند.

به گزارش ایکنا؛ سید مهدی ساداتی، فرماندار خمین نیز در این جلسه گفت: نهم دی‌ماه، غدیر نظام اسلامی و مهمترین دلیل برای اهمیت این روز، بصیرت بی‌نظیر مردم است. این روز متعلق به هیچ گروهی نیست، بلکه مردم با بصیرت مثال زدنی خود همه استراتژی‌های دشمنان و فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.

ساداتی ادامه داد: ۹ دی‌ماه بیعت خیل میلیونی مردم با ولی‌فقیه زمان بود و  مردم نشان دادند که حامی و پشتیبان ولی‌فقیه هستند و حاضرند جان خود را تقدیم ولی امرشان کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم همیشه برای مسئولان پشتوانه‌ای عظیم هستند اظهار کرد: حماسه بزرگ  این روز تنها با بصیرت مردم در دفاع از ارزش‌ها و باورهای اسلامی به وقوع پیوست، بزرگداشت حماسه‌هایی همچون نهم دی‌ماه سال ۸۸ نکاتی همچون دین داری و وفاداری به آرمان‌ها و اهداف والای جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را که موجب حضور مردم در صحنه‌ها می‌شود یادآور خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد مراسم گرامیداشت روز بصیرت، پنجشنبه همزمان با نهم‌دی در مسجد قمر بنی هاشم(ع) خمین برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار