رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از توزیع مسواک و خمیر دندان رایگان در مدارس بردخون خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 24 December 2016
ظهیر محمودی ظهر شنبه در حاشیه توزیع خمیردندان و مسواک بین دانش آموزان دبستان شهید چراغ زاده جاشک اظهار داشت: بهداشت فردی در ارتقای سلامتی دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنان و ایجاد جامعه ای با نشاط مؤثر است.

محمودی با تقدیر از متولیان بهداشتی، افزود: با افزایش اطلاعات خانواده ها و تحول در زندگی آنان، هر ساله شاهد تقویت زیربنای بهداشتی و توجه ویژه به فرزندان هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح های ابتکاری در مدارس، اضافه کرد: دانش آموزان دبستان چندپایه شهید چراغ زاده به صورت داوطلبانه و با آمادگی کامل هر روز در زمان حضور در مدرسه پس از هر وعده غذایی اقدام به مسواک دندان های خود می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از مدیر مدرسه و همراهی اولیا، ادامه داد: این کار که در نوع خود ابتکاری است موجب شادابی دانش آموزان و کاهش پوسیدگی دندان های آنها شده است.

لزوم ارتباط مؤثر اولیا با مدرسه

ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون پیش از ظهر شنبه در نشست آموزش خانواده دبستان اندیشه بردخون اظهار داشت: خداوند متعال به ما دوگوش و یک زبان داده و باید همواره آماده شنیدن حرف دیگران باشیم و کمتر صحبت کنیم.

وی افزود: ارتباط مؤثر اولیا با مدرسه و اطلاع از وضعیت آموزشی و پرورشی فرزندان خود بر فعالیت دانش آموزان تأثیری شگرف و فوق العاده دارد و بی مسئولیتی و بی توجهی به سرنوشت آنان موجب عقب ماندگی نسل آینده ساز می شود.

محمودی تشویق به موقع را خواستار شد و با بیان اینکه خوب یادگرفتن و آموختن هدف باشد و نباید برای نمره گرفتن مسابقه گذاشت، ادامه داد: تقویت روابط اجتماعی و مهارت های زندگی و کسب شخصیت بسیار مهم است تا مدیرانی مجرب و کاردان تربیت شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون آسایش و آرامش را حق بچه ها دانست و گفت: باید زندگی خود را به نحوی برنامه ریزی کنیم که فرزندان دچار اضطراب و استرس نشوند.

در ادامه اولیای دانش آموزان مطالبی پیرامون وضعیت دانش آموزان و چگونگی رفتار آنان بیان کردند و بر همکاری نزدیک با مدارس تأکید کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار