مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اردبیل از جایگزینی کارت بلیط با طرح جاسوئیچی به جای کارت بلیط‌های الکترونیکی قدیمی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 22 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید مظاهری با اشاره به ایجاد سهولت بیشتر در امر نگهداری از کارت‌های الکترونیک و جلوگیری از آسیب در برابر هرگونه امواج و حذف شارژ گفت: در همین راستا سازمان اتوبوسرانی اقدام به تبدیل کارت بلیط الکترونیکی به کارت بلیط با طرح جاسوئیچی کرده است.

وی با بیان اینکه کرایه هر مسافر در صورت استفاده از کارت بلیط با طرح جاسوئیچی 265 تومان است افزود: استفاده از کارت بلیط های طرح جدید برای شهروندان توصیه می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل همچنین عنوان کرد: شهروندان از پرداخت نقدی کرایه خودداری نمایند و در صورت ضرورت کرایه پرداخت نقدی 350 تومان خواهد بود.

مظاهری تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به سازمان اطلاع دهند و همکاران ما در سازمان در کمیته تخلفات به شکایات رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت تنظیف اتوبوس‌های شهری گفت: نظافت اتوبوس‌ها همه‌روزه با امکانات موجود در سازمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل افزود: چنان چه این سازمان مجهز به باس‌واش‌های پیشرفته با تکنولوژی روز باشد با حداقل زمان و صرفه‌جویی در مصرف آب می‌توانیم اقدام به شستشوی اتوبوس‌ها کنیم که خرید این دستگاه به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مظاهری همچنین با اشاره به ساعات کار اتوبوس‌ها در سطح شهر عنوان کرد: تمامی اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی از ساعت 6 و 40 دقیقه صبح آغاز به‌کار می‌کنند و در 6 ماهه اول تا ساعت 20 و در 6 ماهه دوم تا ساعت 21 و 45 دقیقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار