جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بيان اينکه برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومی جامعه جزو اولويت‎‌های پليس است، گفت: در اين راستا واحد ويژه‌ای در پليس امنيت عمومی ايجاد شده تا در کنار ديگر بخش‌ها برای برقراری نظم و امنیت اقدام کند.
کد خبر: ۳۴۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ عليرضا مرزبانی اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای برخورد با مخلان نظم و امنيت در کرمانشاه انجام شده است.

وی اقدامات انتظامی انجام شده در شهرستان کرمانشاه را مطلوب ارزيابی کرد و گفت: فرماندهی انتظامی اين شهرستان در دو هفته گذشته اقدامات مناسبی به منظور ايجاد هرچه بيشتر نظم و امنيت در مرکز استان انجام داده است.

جانشين فرمانده انتظامی استان با بيان اينکه برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومی جامعه جزو اولويت‌های پليس است، گفت: در اين راستا واحد ويژه‌ای در پليس امنيت عمومی ايجاد شده تا در کنار ديگر بخش‌ها اقدام کند.

مرزبانی در ادامه از امنيت به عنوان نعمتی الهی نام برد و تاکيد کرد: در سايه امنيت و آرامش زمينه‌های رشد و تعالی جامعه فراهم می‌شود.

وی خدمت به مردم را بالاترين افتخار برای کارکنان انتظامی دانست و گفت: ماموران انتظامی استان کرمانشاه با انجام دقيق ماموريت‌های خود، به خوبی توانسته‌اند رضايت مردم را جلب کنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پليس آگاهی طی هفته گذشته اقدامات چشم‌گيری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام داده که منجر به کشف محموله‌های بزرگی در سطح استان شد.

وی با بيان اينکه پديده قاچاق لطمه بزرگی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبری برخورد با قاچاق کالا و ارز يکی از اولويت‌های نيروی انتظامی است و اين موضوع در استان کرمانشاه با جديت دنبال می‌شود.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اقدامات پليس آگاهی در زمينه مبارزه با سرقت را نيز مطلوب ارزيابی کرد و آن را شايسته تقدير دانست.

مرزبانی همچنين به عملکرد پليس راه و پليس راهور در دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اين واحدها نيز در اين مدت عملکرد مطلوبی از خود ارائه کردند و توانستند در راستای کاهش تصادفات گام بردارند.

وی بر لزوم توجه به خواست مردم در واحدهای انتظامی تاکيد کرد و گفت: مهمترين خواست مردم از نيروی انتظامی برقراری نظم و امنيت است و پليس نيز برای تحقق اين مطالبه بحق، از هيچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: ماموران انتظامی در سطح استان موظفند که تمام تلاش خود را برای جلب رضايت مردم به کار گيرند و رسيدگی به خواست آنان را در اولويت قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار