حشمت اله عسگری؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: استان ایلام از قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای در بخش گردشگری برخوردار است و می توان با اجرای طرح های گردشگری و جذب توریسم علاوه بر ایجاد در آمد اقتصادی، زمینه اشتغال پایدار نیز برای جوانان این استان فراهم کرد.
کد خبر: ۳۴۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 18 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت اله عسگری در گفت و گوی خبری اظهار کرد:توسعه و اجرای طرح های گردشگری اقتصادی و اشتغال محور است و در رفع مشکل بیکاری نقش موثری دارد.
 
وی وجود مکان های تاریخی، جاذبه های گردشگری و طبیعی، جنگل و کوه های زیبا را از جمله زمینه های مساعد برای جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری در استان ایلام دانست و افزود: امیدواریم با تکمیل زیر ساخت های مناسب زمینه حضور سرمایه گذاران در استان برای اجرای طرح های گردشگری نیز فراهم شود.
 
وی وجود آب و هوای چهار فصل، مناطق بیابانی، مناطق جنگلی، سردسیری را از دیگر مزیت ها برای اجرای طرح های گردشگری نام برد و تاکید کرد: حضور میلیونی زائران در ایام اربعین و اعلام آمادگی مسئولان عراقی برای سفر مردم استان های همجوار عراق به استان از دیگر ظرفیت ها برای اقتصادی بودن این طرح ها است.
 
عسگری یادآور شد: چندین طرح از جمله طرح آب گرم دهلران، طرح گردشگری سد سیمره، سد چنگوله، طرح گردشگری امامزاده ابراهیم قتال(ع)، طرح توسعه ای چغاسبز از جمله طرح های توسعه ای در زمینه گردشگری است که می توان با اجرای آنها در جذب گردشگر اقدامی عملی انجام داد.
 
معاون استاندار ایلام اضافه کرد: معرفی و شناسایی هرچه بیشتر استان ایلام و قابلیت های گردشگری آن در جذب سرمایه گذاران این حوزه موثر است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار