کد خبر: ۳۴۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 18 December 2016

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل از تصویب شاخص بهای کارهای عمرانی جهت تنظیم برنامه و بودجه سال 96 این شهرداری، خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، سید رضا شمش در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، افزود: شاخص بهای کارهای عمرانی به منظور تنظیم و تدوین برنامه و بودجه سال 96 شهرداری اردبیل، پس از بحث و بررسی های کارشناسی لازم در کمیته فنی و عمرانی، مورد تصویب اعضای این کمیته قرار گرفت .

وی تصریح کرد: به منظور تدوین و تنظیم بودجه سالیانه شهرداری اردبیل، مطابق سنوات گذشته معاونت فنی و عمرانی با ارایه تحولات قیمت کارهای عمرانی بر مبنای یک سال گذشته نسبت به جمع بندی و قیمت تمام شده کارهای انجامی سال جاری اقدام و با آنالیز دقیق و اعمال میزان تورم سال آتی، بهای کلیه ردیف های پرکاربرد را استخراج کردیم .

شمس مواردی نظیر زیرسازی، آسفالت تراش، آسفالت ریزی، جدول گذاری روی خاک، تعمیر و نگهداری، جدول گذاری با تخریب، کف سازی، احداث ساختمان، سیل بند و دال بتنی (پوشش روی کانال سنگی و چوب)، کانال کشی و فضای سبز را از جمله موارد استخراج شده بیان کرد و گفت: این موارد پس از بررسی، توسط اعضای کمیته فنی و عمرانی جهت تدوین و تنظیم بودجه نهایی کارهای عمرانی معاونت ها، مدیریت مناطق شهرداری و سازمان ذیربط با عنوان شاخص قیمت برآورد ریالی پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل، مورد تصویب قرار گرفت .

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار