هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور
صبای قم در ادامه روند روبه افول خود در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال این بار به نفت تهران باخت و هفتمین شکست خود را تجربه کرد. صبا با این شکست و 14 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۳۴۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران از ساعت 15:15 پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید. 

در این بازی که در یک هوای سرد و نیمه ابری و با حضور تعداد بسیار اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگام امام(ره) قم برگزار شد، هر 2 تیم در نیمه نخست بازی نه چندان دلچسبی را به نمایش گذاشته و با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم تیم فوتبال نفت تهران فشارهای زیادی را روی دروازه صبا ایجاد و در دقیقه 53 می‌رفت که نفتی گل نخست بازی را به ثمر برسانند که بازهم حامد لک از گلزنی نفتی‌ها جلوگیری کرد.

تعویض در تیم صبای قم در دقیقه 60 رخ داد و داود بهادری بازیکن قمی تیم صبا به‌جای می‌رهانی هاشمی وارد زمین مسابقه شد تا بهادری  و حسینی دو قمی در تیم صبای قم در کنار یکدیگر باشند.

در ادامه جریان بازی دو تیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در دقیقه 77 تیم فوتبال نفت تهران، صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه مثل همیشه ایمان مبعلی را پشت خود می‌دید که با ارسال دقیق وی و دفع ناقص حامد لک، رضا اسدی موفق گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا کار صبا از پیش سخت‌تر شود.

صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار حامد لک را درون دروازه قرار داد و پویا سیف پناهی، مسعود حق جو، ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، عبدالکریم اسلامی، مهران امیری، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار و احمد حسن زاده را به میدان فرستاده بود. 

در سوی دیگر علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران میلاد فراهانی را به عنوان دروازه بان و احمد آل نعمه، محمد دانشگر، آرش رضاوند، اکبر صادقی بدیع، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایمان مبعلی، میلاد شیخ فخرالدینی و امیرارسلان مطهری را به عنوان بازیکنان اصلی روانه میدان کرده بود. 

داوری این دیدار را شاهین حاج بابایی با کمک سعید علی نژادیان و فرهاد مروجی بر عهده داشت و محمد ملکی نیز به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشت. 

 صبای قم با این شکست و 14 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

نفت تهران هم با این برد 23 امتیازی شد ودر جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار