مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: جشنواره کارآفرینان برتر می تواند قلب تپنده اشتغال و رونق اقتصادی در استان باشد و خون تازه ای در رگ اقتصاد و تولید وارد کند.
کد خبر: ۳۴۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین ریاحی در جلسه نشست شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان با حضور عزالدینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار درباره روند داوری این جشنواره اظهار کرد: ارزیابی پرسشنامه‌ها و طرح‌های استان الزاما از سوی داوران استانی انجام نمی شود و برای هر پرسشنامه سه داور از کل کشور انتخاب شده است.
وی افزود: در فرایند داوری، رویکرد جدید انتخابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جشنواره، انتخاب بنگاه‌های نوآور و پر رشد بوده است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: در این خصوص پر رشد بودن طرح‌ها بر اساس شاخص‌های ترکیبی متشکل از رشد اشتغال و گردش مالی در سه سال اخیر توسط داورها بررسی شده است.
نشست شورای سیاست گذاری جشنواره کارآفرینان برتر استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر اعضای این شورا در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
در این نشست گزینش افراد برگزیده و طرح‌های داوری شده در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی طبق چارچوب تعیین شده دستور العمل و نظام نامه ابلاغی از سوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی و تائید قرار گرفت و مقرر شد در نیمه اول دی ماه از آنها تقدیر شود.
این جشنواره هر ساله در دو سطح استانی و ملی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین ها و معرفی به عنوان الگو به جامعه برای ایجاد تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات و حمایت معنوی از کارآفرینان در ایجاد کسب و کار جدید برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار