مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: از ابتدای امسال تا 15 آذر ماه جاری، یک هزار و 780 متکدی، کارتن خواب، کودک خیابانی، معتاد و اتباع خارجه از سطح شهر جمع آوری شده اند.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی در گفت و گویی افزود: از بین این تعداد، معتادان طی هماهنگی هایی که با دستگاه قضایی بوده به کمپ قمرود منتقل شده اند.

وی اضافه کرد: افرادی نیز که از شهرستان ها و استان های همجوار به قم آمده بودند، طبق دستور دستگاه قضا از شهر خارج شدند و متعهد شده اند که دیگر وارد قم نشوند.

وی با تاکید بر این که متکدیان تکراری طبق ماده 712 قانون به حبس محکوم شده اند، گفت: اتباع خارجی هم طی هماهنگی هایی که با دستگاه قضا، نیروی انتظامی و اداره کل اتباع خارجه انجام شده از شهر و کشور خارج شده اند.

شفیعی با بیان این که سایر افراد جمع‌آوری شده نیز برای ساماندهی به اداره کل بهزیستی استان تحویل شده اند، افزود: شهرداری قم توجه ویژه ‌ای برای جلوگیری از سد معبر، جمع آوری متکدیان و حضور معتادان در سطح شهر دارد و در این راستا برنامه‌ های این نهاد ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهر قم، افزود: با توجه به اقدام هایی که شده شهر قم در بین کلان شهرها وضعیت بسیار مطلوب تری در این بخش دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار