مدیر عامل شرکت گاز لرستان:
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: فرهنگ استفاده بهینه از گاز باید گسترش یابد و مصرف این سوخت پاک با همکاری رسانه ها کنترل شود.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 04 December 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،حشمت اله شمس خرم آبادی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت گاز بدنبال استفاده بهینه و ایمن از گاز است که امیدواریم با کاهش مصرف و همچنین به حداقل رسیدن حوادث ناشی از آن به اهداف خود برسد.

وی بیان کرد: در این راستا باید فرهنگ استفاده بهینه از نعمت گاز گسترش یابد و انتظار داریم این کار با همکاری مطلوب رسانه ها در استان صورت بگیرد.

 

مدیر عامل شرکت گاز لرستان به نوع معماری جدید ساختمان ها در مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: به دلیل معماری نا مناسب از نور خورشید در فصول سرد بهره لازم را نمی بریم و همین عامل باعث شده است که حتی در ساعات گرم روز نیز از سیستم گرمایشی استفاده کنیم.

شمس خرم آباد بیان کرد: بخش دیگری از هدر رفت گاز در منازل و ادارات، پنجره ها هستند که طبق کارشناسی های صورت گرفته معمولا 30درصد گرمای موجود از طریق آن‌ها از بین می‌رود که انتظار داریم برای جلوی گیری از این مورد به نصب پنجره های 2 جداره و یا استفاده از پرده برای ساعات سرد توصیه می شود.

وی همچنین خواستار استفاده از ظروف مناسب و استاندارد برای پخت و پز شد گفت: مشترکان عزیز همچنین هنگام خرید لوازم گازسوز به برچسب انرژی آن ها نیز توجه کنند و الویت خود را روی خرید کم مصرف ها بگذارند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان به جبهه هوای سردی که در روز های گذشته وارد کشورشد اشاره کرد و ابراز داشت: این سامانه هوایی باعث شد که در 26 استان دمای زیر صفر درجه ثبت شود که در پی آن شاهد مشکلات قطعی گاز در استان های شمالی کشور بودیم که بحمدلله در استان ما با اقدمات خوبی که صورت گرفت هیچ گونه قطعی یا افت فشار گاز گزارش نشد.

شمس خرم آبادی یادآور شد: برودت هوا در روز های گذشته باعث شد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کشور 100 میلیون متر مکعب افزایش حجم مصرف گاز توسط مشترکان مان صورت بگیرد.

وی افزود: هم اکنون در استان 455 هزار مشترک گاز طبیعی داریم که بدون هیچ دغدغه ای از این نعمت پاک استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: طبق جدید ترین آمار، 70 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند شده اند و با سرعت در حال تلاش هستیم برنامه های خود برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط ادامه دهیم.

شمس خرم آبادی به حوادث گازی که در 2 روستای استان اتفاق افتاد بود نیز گریزی زد و بیان داشت: در استان 6 میلیون متر خط لوله گاز و 500 هزار اتصال وجود دارد که با توجه آمار بالای ما در این حوزه، نشت در 2 اتصال در استان حادثه آفرید که شرکت گاز مسئولیت آن را پذیرفته است و تمام تلاش خود را می کند که به آسیب دیدگان خسارت پرداخت کند و از هفته آینده نیز کار بازسازی و مرمت منزل آنها آغاز می شود. ضمن این که در هفته گذشته تعدادی از همکاران بنده با مراجعه به بیمارستانی در استان اصفهان از آسیب دیدگان آن ها عیادت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار