شهردار منطقه 8 قم خبر داد
شهردار منطقه هشت قم از کاشت 50 هزار اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در سطح این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله سلیمانی با اشاره به اجرای پروژه ویژه نهضت درختکاری در شهر قم، اظهار کرد: طبق دستور شهردار و بر حسب برنامه‌ریزی انجام شده در مجموعه مدیریت شهری اقدامات ویژه در مناطق از سال گذشته برای توسعه فضای سبز و افزایش سرانه‌ها در این بخش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شهر قم با وجود شرایط اقلیمی و آب و هوایی مشکلات فراوانی در حوزه فضای سبز دارد، خاطرنشان کرد: با این حال و با وجود کمبود منابع آب، برنامه ریزی ویژه‌ای برای توسعه فضای سبز در شهر قم صورت گرفته و تاکنون از سال گذشته شاهد افزایش چشم‌گیری در این بخش بوده‌ایم.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به عرصه‌های سبز گسترده‌ای که در سطح این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: منطقه هشت خوشبختانه امکانات مطلوبی در حوزه فضای سبز داشته و با این وجود اما اقدامات ویژه‌ای نیز در این حوزه انجام شده است.

سلیمانی از کاشت بیش از 50 هزار اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در منطقه هشت خبر داد و خاطرنشان کرد: گونه‌هایی که در پروژه نهضت درختکاری انتخاب شده است متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی قم بوده و تاکنون با این شرایط تطبیق داشته است.

وی اضافه کرد: البته به دلیل گرمای شدید هوا این پروژه مدتی با وقفه مواجه شد و از اواسط پاییز دوباره پروژه از سر گرفته شده و سعی داریم تا پایان سال نیز توسعه مطلوبی در این بخش داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار