رئیس جمعیت هلال احمر آبیک خبر داد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گفت: از سوی کاروان سلامت شهرستان آبیک، 60 نفر از مردم روستای شهرآباد ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۳۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدحسن رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ویزیت رایگان مردم محروم روستای شهرآباد بخش بشاریات  شهرستان آبیک با عنوان طرح کاروان سلامت با همکاری و مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: از سوی کاروان سلامت شهرستان آبیک 60 نفر از مردم روستای شهرآباد ویزیت رایگان شدند که با توجه به فصول سرد سال بیماران که بیشتر کودکان، زنان باردار و سالمندان بودند و به سرماخوردگی و بیماری عفونی مبتلا بودند، تحت معاینه و درمان رایگان قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک ادامه داد: در طرح کاروان سلامت تامین داروها بر عهده جمعیت هلال احمر و تجهیزات پزشکی بر عهده شبکه بهداشت و درمان و جامعه بسیج پزشکی این شهرستان است.

داروهای بیماران مردم روستای شهرآباد از سوی کامبیز جلیلوند یکی از داروسازان خیر شهرستان آبیک تامین شده است.

رجبی اضافه کرد: طرح کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم روستاهایی اجرا می‌شود که در صورت بروز بیماری، توانایی مراجعه به شهر را ندارند و نیازمند این نوع خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: طرح کاروان سلامت ماهانه یک‌بار در روستاهای شهرستان آبیک به اجرا درمی‌آید.

رجبی در پایان از مساعدت فرماندار آبیک، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) این شهرستان در اجرای طرح کاروان سلامت بدون وجود هیچ مشکلی قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار