با پایان دیدارهای هفته چهارم
چهارمین هفته مسابقات لیگ قهرمانی والیبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم با تداوم صدرنشینی نوجوانان والیبالیست تیم کریمه به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 26 November 2016
به گزارش تابناک قم‏، نوجوانان والیبالیست عضو باشگاه کریمه قم با انگیزه نشان دادن توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی خود به عنوان پشتوانه‌های تیم بزرگسالان این باشگاه‌ها در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، این هفته در قالب سه تیم به مصاف رقبای خود در لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های قم رفتند.

در واقع جدال تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان با انجام چهار مسابقه در خانه والیبال قم برگزار شد و تیم‌های کریمه (الف)، کریمه (ب)، نوین (ب) و فدک (الف) موفق به شکست حریفان و کسب امتیازات لازم برای حرکت در مسیر قهرمانی شدند.

پایان چهارمین هفته مسابقات فصل جاری لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاۀ‌های قم بار دیگر با استمرار صدرنشینی نوجوانان والیبالیست تیم کریمه (الف) قم همراه بود، در حالی که از سه تیمی که نماینده این باشگاه در لیگ امسال هستند در هفته چهارم تنها تیم کریمه (ج) ناکام بود و به حریف خود باخت.

تلاش دیگر رقبا نیز برای گرفتن جایگاه تیم (الف)‌ کریمه در صدر جدول رده‌بندی در چند مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز دیگر تماشایی و دیدنی بود به طوری که فدک (الف) و نوین (ب) این هفته با قاطعیت حریفان خود را بردند تا فاصله امتیازت خود را با تیم کریمه در صدر جدول کاهش بدهند.

تیم والیبال کریمه (الف) که با کسب سومین پیروزی متوالی، جایگاه نخست جدول رده‌بندی مسابقات لیگ والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم را از آن خود کرد، در هفته چهارم این رقابت‌ها مسابقه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز برابر تیم نوین (الف) برگزار کرد و در پایان این دیدار نزدیک و نفس‌گیر به برتری دو بر یک دست یافت.

در شرایطی که که بازیکنان نخبه و مستعد رده‌های سنی در قالب سه تیم به نمایندگی از باشگاه والیبال کریمه در مسابقات استانی حضور دارند، والیبالیست‌های رده سنی نوجوانان این باشگاه در ترکیب تیم‌های (ب) و (ج) نیز در هفته چهارم لیگ باشگاه‌های قم دو مسابقه با حریفان خود انجام دادند و یکی از آنها با حریف خود باخت.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم چهار مسابقه به میزبانی باشگاه فدک و سالن ورزشی شهید طاهریان قم برگزار شد و تیم نوین (ب) در جدال با کریمه (ج) صاحب برتری دو بر صفر شد تا یکی از سه نماینده باشگاه کریمه در این هفته متوقف شود.

تیم کریمه (ب) که در بازی قبل خود دو بر صفر از سد نوین (ج) گذشته بود به مصاف فدک (ب) رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد، ضمن اینکه در آخرین بازی هفته چهارم تیم‌های فدک (الف) و نوین (ج) به مصاف یکدیگر رفتند و فدکی‌ها از این بازی با برتری دو بر صفر خارج شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار